یکشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۱ - ۰۹:۱۹
کتاب «طب اسلامی» در اردبیل نقد می‌شود

هفته آینده کتاب «طب اسلامی» اثر افشار تموک در کتابخانه شهید مطهری شهر اردبیل با حضور منتقدان و فرهنگ ‌دوستان اردبیلی نقد خواهد شد.-

صادق فرهمند امین، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل، در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، در این باره اظهار کرد: «تموک» پزشک اردبیلی است که کتاب «طب اسلامی» را به رشته تحریر درآورده است. این اثر در تالار «بیضاء» کتابخانه شهید مطهری اردبیل نقد می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین این اداره در نظر دارد با همکاری مسوولان نهاد کتابخانه‌های کشور، کتاب «قهقهه آفتاب آینه و بی‌نقاب» با عنوان فرعی «تجلی آینه در ادب و فرهنگ ایران زمین» تالیف مشترک قدمعلی سرامی و محمود صادقی‌زاده را با حضور دکتر مهری تلخابی و جمعی از دانشگاهیان نقد کند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل در ادامه از عضویت دو هزار و 700 نفر در شبکه کتابخوانان حرفه‌ای خبر داد و گفت: در ماه‌های مهر و آبان امسال بیش از دو هزار و 700 نفر از اهالی شهرستان‌های استان اردبیل در شبکه کتابخوانان حرفه‌ای عضو شدند. تعداد زیادی از این افراد ساکنان مناطق روستایی اردبیل‌اند.

وی با اشاره به این‌که شبکه کتابخوانان حرفه‌ای امکانات متعدد و مفیدی را درباره جست‌وجو کتاب، نقد آثار و مسابقات مکتوب به کاربران ارایه می‌دهد، افزود: این آمار بیانگر توسعه شبکه کتابخوانان حرفه‌ای در بین عموم است و پیش‌بینی می‌شود با توسعه زیرساخت‌های اینترنتی،‌ شبکه کتابخوانان حرفه‌ای بیش از پیش میان عموم جایگاه ویژه‌ای خواهد یافت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط