شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۱ - ۱۴:۱۵
آمادگی برای راه‌اندازی کتابخانه در مدرسه آتش‌گرفته شین‌آباد

رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان پیرانشهر استان آذربایجان غربی از آمادگی این اداره برای راه‌اندازی کتابخانه در مدرسه آتش گرفته روستای شین‌آباد این شهرستان خبر داد.-

رسول محمودیان در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، عنوان کرد: قرار است تا پایان هفته با مسوولان مدرسه انقلاب اسلامی این روستا درباره همکاری اداره کتابخانه‌های این شهرستان در زمینه راه‌‌اندازی کتابخانه این مدرسه، تجهیز و تامین منابع آن رایزنی کنیم. ما آماده هرگونه کمک از سوی اداره کتابخانه‌های این شهرستان به این مدرسه‌ایم.

وی افزود: تا آن‌جا که من مطلعم، این مدرسه کتابخانه ندارد. در جریان بازدید از این مدرسه آتش‌گرفته نیز زمان مناسبی برای مطرح کردن این موضوع به وجود نیامد اما در تلاشیم تا پایان هفته بازهم با مسوولان این مدرسه رایزنی کنیم و بحث راه‌اندازی کتابخانه این مدرسه نیز یکی از مباحثی است که در این رایزنی مطرح می‌شود.

رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان پیرانشهر با بیان این‌که چهارشنبه(15 آذر ماه) ساعت 8 و 30 دقیقه صبح بعد از وقوع حادثه از این مدرسه بازدید کردم، اظهار کرد: بعد از بازدید از این مدرسه متوجه شدیم یک کلاس این مدرسه دخترانه در مقطع چهارم دبستان بر اثر نشت بخاری نفتی دچار حریق و بیش از 28 نفر مجروح شده‌اند که هشت نفر از آنان وضع وخیمی داشتند و با سوختگی بالای 50 درصد به بیمارستان شهر تبریز  منتقل شدند. 

رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان پیرانشهر با اشاره به حضور 300  دانش‌آموز در این مدرسه اظهار کرد: بر اثر وقع این حادثه در روستای شین‌آباد که اکنون سه ماه است به بخش شهری تبدیل شده، چهار نفر به طور سرپایی در بیمارستان پیرانشهر مداوا شدند و جز هشت نفری که به شدت دچار سوختگی شده بودند، سایران به بیمارستان امام خمینی(ره) ارومیه منتقل شدند.

محمودیان افزود: مرتضی، رییسی معاون وزیر آموزش و پرورش و رسول خضری، نماینده مردم پیرانشهر،  از  افرادی بودند که از این مدرسه بازدید کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط