یکشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۱ - ۱۶:۰۰
رونق کتابخانه‌سازی با همکاری خیران کتابخانه‌ساز کرمان

مدیرکل اداره کتابخانه‌های عمومی استان کرمان پس از دومین جلسه مشترک با خیران کتابخانه‌ساز کرمانی که 12 آذر در شهر کرمان برگزار شد گفت: هدف مشترک ما ارتقای دانش و ترویج کتاب و کتابخوانی در استان است._

محمدجواد حسین‌زاده در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، اظهار کرد: انجمن خیران کتابخانه‌ساز کرمان نوپاست اما افراد کارکشته‌ و باتجربه‌ در آن عضویت دارند که باعث امیدواری است.

وی عنوان کرد: تاکنون 13 هزار متر مربع از فضای کتابخانه‌های استان توسط خیران ساخته شده و زمین اهدایی آن‌ها به کتابخانه‌ها افزون بر 16 هزار متر مربع است.
 
حسین‌زاده گفت: اعضای انجمن خیران کتابخانه‌ساز کرمان با موضوع کتاب و کتابخوانی آشنایی کافی دارند و هدفی که آن‌ها دارند با هدف ما در اداره کتابخانه‌ها در یک راستا است. 

وی تاکید کرد: هدف ما توسعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی در شهر و روستای استان کرمان است و می خواهیم با تبلیغ کتاب و کتابخوانی بی‌سوادی و ناآگاهی را در این استان ریشه‌کن کنیم. 

حسین‌زاده عنوان کرد: خوشبختانه خیران استان، به کتابخانه‌سازی روی آورده‌اند و اکنون در شهرستان‌های زرند، سیرجان و رفسنجان انجمن‌های کتابخانه‌ساز فعالیت‌های موثری انجام می‌دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط