دوشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۱ - ۱۲:۴۵
کتابی درباره جنگل‌داری در راه بازار است

مدیر انتشارات «اشک قلم» شهرستان آمل در استان مازندران از چاپ کتاب «اندیشه‌هایی در مورد جنگل‌کاری و مدیریت جنگل، طبیعت‌گردی و زراعت چوب» نوشته محمدعلی هدایتی خبر داد.-

حسین یوسفی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، با اشاره به تنها کتاب چاپ شده در سال جاری از سوی انتشارات اشک قلم اظهار کرد: «اندیشه‌هایی در مورد جنگل‌کاری و مدیریت جنگل، طبیعت‌گردی و زراعت چوب» نوشته محمدعلی هدایتی به بهای 40 هزار ريال و 149 صفحه در شمارگان یک هزار نسخه به زودی وارد بازار کتاب می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به وجود مشکلات متعدد بر سر راه انتشار کتاب گفت: وضعیت چاپ کتاب برای انتشاراتی مثل «اشک قلم» بسیار دشوار شده، چراکه قیمت کاغذ و همچنین اقلام مختلف چاپی از ابتدای سال چند برابر شده است.

یوسفی افزود: ما در سال 1391 تنها موفق شده‌ایم یک کتاب را به چاپ برسانیم و این آمار برای حدود هشت ماه کاری، چندان رضایت‌بخش نیست. عامل اصلی چنین رکودی نیز بهای بالای کاغذ است.

وی در پایان به انتشار یک کتاب دیگر اشاره کرد و گفت: تا پایان سال یک کتاب نیز در حوزه زیست‌شناسی به قلم لطف‌الله مهدوی به چاپ خواهد رسید که البته هنوز عنوان نهایی آن مشخص نشده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط