شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۱ - ۱۳:۵۶
کمک ۲۰۰ میلیون ريالي خیّر كلاردشتي به کتابخانه کلاردشت

مدیر روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های مازندران گفت: یک خیّر چالوسی با حضور در نشست انجمن کتابخانه‌های عمومی کلاردشت مبلغ ۲۰۰ میلیون ريال را برای تعمیرات، نقاشی و اضافه بنای کتابخانه عمومی کلاردشت چالوس اهدا کرد.-

مجید سبحانی در گفت‌گو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، با اظهار این‌که نشست انجمن کتابخانه‌های عمومی کلاردشت چالوس با حضور بخشدار کلاردشت، شهردار، رییس شورای شهرستان، رییس انجمن بانوان، مسوول کتابخانه عمومی چکلاردشت، اعضای حقوقی نشست و چند نفر از خیران این شهرستان در شهرداری کلاردشت برگزار شد، در ابتدای این جلسه «میترا ملاسلطانی» مسوول کتابخانه و دبیر انجمن کتابخانه عمومی کلاردشت با ارایه گزارشی از روند فعالیت کتابخانه عمومی مصوبات نشست پیشین انجمن را ارزیابی کرد که به موجب آن از پنج طرح مصوب شده، سه طرح اجرایی شده‌اند و دو طرح دیگر در دست پیگیری قرار دارند.

وی اضافه کرد: نشست با بحث و تبادل نظر اعضا درباره پیشرفت کتابخوانی و کمک به کتابخانه‌های عمومی ادامه یافت و طرح‌هایی نیز در این جلسه به تصویب اعضا رسیدند. در این جلسه مصوب شد مسابقات فرهنگی اداره کل کتابخانه‌های عمومی مازندران در ادارات کلاردشت به ویژه اداره آموزش و پرورش برای برگزاری در میان دانش‌آموزان انجام شود. همچنین مصوب شد تمامی اعضای کانون مهندسان کلاردشت به صورت نیم بها عضو کتابخانه عمومی شوند.

مدیر روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های مازندران در پایان گفت: در این نشست همچنین خیّری از شهرستان کلاردشت نیز هزینه تعمیرات، نقاشی و اضافه بنای کتابخانه عمومی را با هزینه‌ای افزون بر ۲۰۰ میلیون ریال را تقبل کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط