شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۱ - ۱۳:۵۵
ایبد «عجیب و عجیب‌های ته دریا» را برای کودکان می‌نویسد

طاهره ایبد از نگارش دو کتاب جدید «عجیب و عجیب‌های ته دریا» و «خاله پیره و خاله پیرتره» که هر دو داستانی فانتزی دارند برای کودکان خبر داد.-

این نویسنده کودک و نوجوان درباره آثار جدیدش به خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، گفت: «عجیب و عجیب‌های ته دریا» که یک مجموعه كار برای کودکان است در واقع کاری طنز و فانتزی محسوب می‌شود که بخشی از آن رئال است.
 
وی با بیان این که در حال حاضر مشغول نوشتن این کتاب است ادامه داد: فضای مجموعه داستان «عجیب و عجیب‌های ته دریا» زیر دریا است.
 
ایبد درباره کار دیگرش برای کودکان افزود: «خاله پیره و خاله پیرتره» کار دیگرم برای کودکان است که بناست نشر پیدایش  آن را وارد بازار کتاب کند و در حال حاضر کار تصویرگری آن در حال انجام است.
 
وی با بیان این که این کتاب یک کار کودک فانتزی است درباره داستان آن گفت: این کتاب ماجرای دو خاله پیرزن و ارتباطی را که میانشان وجود دارد  بیان می‌کند.
 
این نویسنده آثار کودک و نوجوان همچنین از نگارش  جلد دوم «پریانه‌های لیاسند ماریس» خبر داد و اضافه کرد: جلد نخست «پریانه‌های لیاسند ماریس» که رئالیسم جادویی است سال 90 توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شده است و از آن‌جا که نظر ناشر بر این بود که این کتاب سه‌گانه شود کار نوشتن جلد دوم از این مجموعه را آغاز کرده‌ام.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط