چهارشنبه ۸ آذر ۱۳۹۱ - ۱۶:۴۳
فعالان حوزه کتاب و کتابخوانی در سقز تجلیل شدند

مدیر روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های کردستان گفت: اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان سقز از فعالان و خادمان حوزه کتاب و کتابخوانی در این شهرستان قدردانی کرد._

آزاد خدامرادی به خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، گفت: در این مراسم که صبح دیروز با حضور مسوولان شهرستان سقز در کتابخانه عمومی شماره یک این شهرستان برگزار شد از ۲۰ فعال عرصه کتاب تجلیل شد.

خدامرادی افزود: در این مراسم حیدر زری و فرهاد حسینی و همچنین سمیه مرادی و شب‌بو مجیدی به عنوان اعضای فعال کتابخانه، عطا ویسی از یاوران فعال این نهاد فرهنگی و همچنین الهه آهنی و مهپاره کریمی به ‌ترتیب به عنوان خردسال‌ترین و مسن‌ترین اعضا تجلیل شدند.

وی اضافه کرد: تقدیر از زمانه شعبانی، شریفه چالاک به عنوان مادران و زنان خانه‌دار فعال کتابخانه و خالید علویان و مستوره عبداله‌وند به عنوان بازنشستگان نمونه در این عرصه نیز در مراسم مذکور انجام گرفت. 

به گفته مرادی، فرشید عبادی و افشین شریف‌پور و سمیه صالحی و پروین قلعه کوهی نیز در بخش برگزیدگان مسابقات کتابخوانی مورد قدردانی قرار گرفتند و در بخش  تجلیل از کتابداران بر‌تر کتابخانه‌ها عمومی مشارکتی نیز محی‌الدین وطن‌خواه و محمد عبدی به عنوان افراد برگزیده معرفی و تجلیل شدند.

مدیر روابط عمومی کتابخانه‌های عمومی کردستان در پایان گفت: در پایان مراسم نیز از پیمان نیلوفری و فرهاد محمدجانی به عنوان اعضای فعال انجمن ادبی، نازدار عبدخدا به عنوان کتابدار بر‌تر و محمد پورمحمدیان به عنوان نیروی خدماتی بر‌تر شهرستان تجلیل شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط