دوشنبه ۶ آذر ۱۳۹۱ - ۱۵:۱۲
مهلت ارسال اثر به جشنواره «دیده‌بان» تمدید شد

مهلت ارسال اثر به جشنواره خاطره‌نویسی دفاع مقدس استان البرز که امسال با عنوان «دیده‌بان» برگزار می‌شود، تا 30 آذر ماه تمدید شد. آثار منتخب این جشنواره در قالب کتاب منتشر می‌شوند.-

معاون ادبيات اداره كل حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس استان البرز در گفت‌و گو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، از تمدید مهلت ارسال اثر به جشنواره خاطره‌‌نویسی دیده‌بان تا 30 آذرماه 91 خبر داد و اظهار کرد: این تمدید به درخواست رزمندگان، دانشجویان، بسیجیان و سایر علاقه‌مندان صورت گرفته است.

 ابراهیم رجوانی با تاکید بر این‌‌که آثار برگزیده در قالب کتاب منتشر خواهند شد، گفت: از علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌خواهیم که ارسال اثر را به روز‌های پایانی مهلت ارسال آثار موکول نکنند تا اقدامات بعدي جشنواره و همچنین انتشار آثار دريافتي با سرعت و كيفيت مطلوب‌تري انجام شود.

وی از رسیدن حدود 50 اثر به دبیرخانه جششنواره دیده‌بان خبر داد و افزود: دست کم باید 100 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شوند تا منتخب آن‌ها در قالب کتاب هم منتشر شود. این آثار از سوی سه داور مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت و بهمن‌ماه سال جاری برگزیدگان در آیینی معرفی خواهند شد. 

فراخوان سومين جشنواره خاطره نويسي دفاع مقدس استان البرز با عنوان «ديده‌بان» از اول مهر‌ماه همزمان با هفته دفاع مقدس در دو بخش «خاطرات خودنوشت» و «خاطرات دیگرنوشت» منتشر شد. 

«طنز دفاع مقدس»، «اسارت و آزادگی»، «زندگی در جبهه»، «شب‌های عملیات»، «تبلیغات»، «حفاظت، اطلاعات»،‌ «نوجوانان و پیرمردان در جنگ»، «امداد و نجات»، «کمک‌های مردمی»، «پشتیبانی»، «مخابرات»، «مهندسی» و «جهاد سازندگی» به عنوان موضوع‌های این جشنواره مطرح شده‌اند. 

علاقه‌مندان باید آثارشان را در قالب نرم‌افزار word و به‌صورت فایل‌های دو تا 10 صفحه‌ای به دبیرخانه این جشنواره به نشاني کرج، 45 متری گلشهر، بلوار هوشیار، خیابان شهید فرهاد جهانی، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز، كدپستي89447-31987 يا به نشاني اينترنتي alborz@sajed.ir ارسال كنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها