دوشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۱ - ۱۵:۴۶
بیستمین دوره هفته کتاب بهتر از دوره‌های پیش بود

مدیرکل اداره کتابخانه‌های عمومی استان زنجان با بیان این‌که در 18 دوره هفته کتاب در استان زنجان فعالیت داشته است گفت: بیستمین دوره در مقایسه با دوره‌های پیش مطلوب‌تر برگزار شد._

محمدربیع احمدخانی به خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، گفت: فعالیت‌های انجام شده در بیستمین دوره هفته کتاب در چهار سطح کتابخانه‌ای، شهرستانی، استانی و ملی برگزار شدند و وضعیت برگزاری آن در استان زنجان نسبت به سال پیش از لحاظ کمی و کیفی بهتر بود.

احمدخانی گفت: امسال برای سومین بار در هفته کتاب،جشنواره اهدای کتاب در زنجان و همچنین سراسر کشور برگزار شد که ابتکار آن از سوی استان زنجان بود. همچنین در تمام کتابخانه‌های عمومی نمایشگاه کتاب برگزار شد.

وی اضافه کرد: هر روز از هفته کتاب در این استان به برگزاری جشن کتاب در یک شهرستان اختصاص داشت و از حامیان و تاثیرگذاران در حوزه کتاب و کتابخوانی قدردانی شد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان به برگزیدگان کشوری این استان هم اشاره کرد و افزود: دو کتابخانه «فرهنگ» و «احمد مهدوی» به عنوان کتابخانه‌های برگزیده کشوری انتخاب شدند و همچنین از سیدمجید میرمحمدی، مسوول کتابخانه عمومی علامه طباطبایی ابهر نیز به عنوان مسوول نمونه کشوری تجلیل شد.

احمدخانی در پایان گفت: هر سال یک روز خاص در هفته کتاب به ثبت‌نام رایگان در کتابخانه‌های عمومی اختصاص داشت اما امسال در طول هفته کتاب از علاقه‌مندان   عضوگیری به عمل ‌آمد.

بیستمین دوره هفته کتاب از 20 تا 27 آبان در سراسر کشور برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط