دوشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۱ - ۱۴:۲۴
اهدای کتاب و نرم‌افزار «قرآن و امام حسین(ع)» به بقاع متبرک

سازمان اوقاف و امور خیریه همزمان با ایام سوگواری سالار شهیدان 10 هزار نسخه از کتاب «قرآن و امام حسین(ع)» اثر حجت‌الاسلام محسن قرائتی را با نرم‌افزار چندرسانه‌ای این اثر به امامزاده‌‌ها و بقاع متبرکه اهدا می‌کند.-

علی عباسی‌فر، کارشناس امور فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، با اعلام این خبر عنوان کرد: تولید و عرضه این مجموعه در طرح بزرگ بصیرت عاشورایی جای دارد. 

وی با اشاره به این که این اقدام به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه صورت گرفته است، گفت: این کتاب می‌کوشد با ارایه اطلاعاتی مفید و جامع هدف از قیام امام حسین(ع)، ویژگی‌های این نهضت و مباحثی نظیر نشاط و آگاهی در کربلا را بررسی و عنوان کند. 

عباسی‌فر یادآور شد: این کتاب به همراه نرم‌افزار چندرسانه‌ای آن که قابلیت نصب بر روی گوشی‌های تلفن همراه را نیز دارد با شمارگان 10 هزار نسخه تولید شده و در امامزاده‌ها و بقاع متبرکه توزیع خواهد شد.

نرم‌افزار موبایل «قرآن و امام حسین(ع)» با برنامه جاوا تولید شده و در پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان اوقاف و امور خیریه به نشانیmfpo.ir و mfso.ir قابل دریافت است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها