یکشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۱ - ۱۶:۳۰
کتابخوان 80 ساله اردبیلی، کتابخوان نمونه کشوری شد

«میرحمید سیدشنوا» کتابخوان 80 ساله‌ اردبیلی که در همایش روز ملی کتاب به ‌عنوان کتابخوان نمونه کشوری برگزیده شد، 40 سال است که عضو کتابخانه اردبیل محسوب می‌شود._

شهریار منیر، رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان اردبیل، در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، با بیان این خبر اظهار کرد: «میرحمید سیدشنوا» معلم بازنشسته‌ای است که به دو زبان انگلیسی و فرانسه مسلط است و در همایش ملی کتاب در سالن همایش‌های برج میلاد از وی تجلیل شد.

وی ادامه داد: سیدشنوا بیش از 40 سال است که از اعضای کتابخانه اردبیل به شمار می‌آید و در کتابخانه این شهر از میز و صندلی مخصوص و قفسه کتاب برخوردار است.

شهریار منیر که خودش نیز به عنوان رییس اداره کتابخانه‌های عمومی نمونه در سطح استان شده است گفت: این انتخاب بر اساس شاخص‌هایی که از سوی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل اعلام شد، صورت گرفت، شاخص‌هایی نظیر برگزاری انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان، ساماندهی کتابخانه‌های مشارکتی، تعداد اجرای جلسات انجمن کتابخانه‌های عمومی و کمیته نهضت مطالعه مفید،ارتقای درجه کتابخانه‌ها و انتخاب سه کتابخانه رشهرستان اردبیل به عنوان کتابخانه‌های برتر از سوی کارشناسان نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور.

آیین تجلیل از کتابداران برگزیده به همت نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و با حضور سیدمحمد حسینی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط