چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۱ - ۱۰:۰۱
ارایه کتاب‌های انتشارات «مدیریت صنعتی» با تخفیف ویژه

سازمان انتشارات «مدیریت صنعتی» در هفته کتاب، آثارش را با تخفیف در فروشگاه‌های خود به فروش می‌رساند.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، انتشارات سازمان مدیریت صنعتی به مناسبت هفته كتاب و كتابخوانی، جشنواره فروش كتاب‌ها و نشریات تخصصی مدیریت خود (تدبیر و منابع انسانی) را با تخفیف ویژه برگزار کرده است. این جشنواره که ویژه سازمان‌ها، نهاد‌های دولتی و خصوصی، دانشجویان و استادان دانشگاه‌هاست تا 27 آبان ماه ادامه خواهد داشت.

علی فرقانی، کارشناس انتشارات مدیریت صنعتی، با بیان این‌که این سازمان تاکنون موفق به انتشار بیش از 150 عنوان کتاب در حوزه‌های تخصصی مدیریت و منابع انسانی شده است، گفت: انتشارات سازمان مدیریت صنعتی تنها ناشری است که در محل کتابفروشی خود، فقط به فروش آثار تخصصی حوزه مدیریت می‌پردازد و در روزهای اخیر استقبال خوبی هم از این آثار شده است.

وی افزود: تخفیف‌ها در دو فروشگاه این سازمان به مخاطبان ارایه خواهند شد و علاقه‌مندان می‌توانند به یکی از این دو فروشگاه که در خیابان خیابان ولی‌عصر(عج) و خیابان شیخ بهایی جنوبی قرار دارد، مراجعه کنند.

انتشار بیش از 23 سال ماهنامه «تدبیر» در حوزه تخصصی مدیریت از دیگر فعالیت‌های این سازمان است. علاوه بر آن در حوزه تخصصی منابع انسانی هم تاکنون 20 شماره از دوماهنامه منابع انسانی از سوی این سازمان منتشر شده است.

فروشگاه شماره یک این سازمان در خیابان ولی عصر(عج)، تقاطع جام جم، سازمان مدیریت صنعتی و فروشگاه شماره دو در خیابان شیخ بهایی جنوبی، خیابان ایران‌شناسی، خیابان نهم، مركز مطالعات و بهره‌وری منابع انسانی قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها