سه‌شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۱ - ۱۵:۰۸
تبادل کتاب در کتابخانه‌های منطقه یک سازمان فرهنگی هنری شهرداری

طرح مبادله و تعویض کتاب‌های قدیمی با هدف ترویج فرهنگ مطالعه در کتابخانه‌های منطقه یک، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران تا پایان آذرماه سال جاری انجام می‌شود.-

مدیر کتابخانه امیرکبیر فرهنگسرای ملل در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، بیان کرد: طرح تعویض کتاب‌های کهنه و قدیمی شهروندان با عنوان «کتاب بیار، کتاب ببر» که از اوایل فصل جاری شروع شده است تا پایان آذر‌ماه در کتابخانه‌های منطقه یک، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران ادامه خواهد داشت. 

رسول نورپور افزود: به طور میانگین روزانه نزدیک به 300 عنوان کتاب در این کتابخانه تعویض می‌شوند که مقارن شدن با هفته کتاب و کتابخانه رشد قابل ملاحظه‌ای به خود گرفته است.

وی با بیان این مطلب که برای نخستین‌بار است کتابخانه فرهنگسرای ملل میزبان طرح «کتاب بیار، کتاب ببر» است، گفت: این طرح به طور همزمان در دو کتابخانه دارآباد و دکتر عظیمی وابسته به فرهنگسرای ملل منطقه یک، با هدف بالا بردن انگیزه مطالعاتی و ترویج فرهنگ کتابخوانی برگزار می‌شود. 

نورپور در پایان با اشاره به کتاب‌های اهدایی و باقیمانده از این طرح، عنوان کرد: در این طرح شهروندان علاوه بر مبادله کتاب آثار فراوانی را به کتابخانه اهدا می‌کنند که در نظر داریم بعد از اتمام این طرح، آثار باقیمانده را به کتابخانه‌های مدارس شهر تهران اهدا کنیم.

علاقه‌مندان به شرکت در طرح مبادله کتاب می‌توانند به فرهنگسرای ملل واقع در بزرگراه صدر، میدان پیروز، بوستان قیطریه مراجعه کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها