سه‌شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۱ - ۱۵:۵۷
كتاب‌های پيدايش در فهرست كتاب‌هاي مناسب

26 عنوان از کتاب‌های انتشارات پیدایش به فهرست کتاب‌های مناسب مرتبط با برنامه درسی راه پیدا کردند._

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از روابط عمومی انتشارات پیدایش، فهرست کتاب‌های مرتبط با برنامه درسی توسط سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش تهیه می‌شود که در سال 1390 نيز كتاب‌هايي از انتشارات پيدايش به این فهرست راه پیدا کردند.
 
كتاب‌هاي برگزيده انتشارات پيدايش در سال 1390، همگي در گروه کتاب‌های مناسب آموزش پیش‌دبستانی قرار دارند.
 
از میان کتاب‌های راه یافته به فهرست می‌توان به مجموعه‌های «بخوان و فکر کن»، «آموزش مفاهیم ریاضی»، «آموزش مفاهیم علوم»، «آموزش و شناخت وسایل» و «نی‌نی کتاب» اشاره كرد. 

«اندازه‌گيري در مدرسه» (از مجموعه آموزش مفاهیم ریاضی)، «پرنده‌ها برمی‌گردند» (از مجموعه بخوان و فکرکن)، «در مهد کودک» (از مجموعه آموزش و شناخت وسایل)، «غذاها جورواجورند» (از مجموعه نی‌نی کتاب) برخی از عناوین این مجموعه‌ها هستند.
 
وزارت آموزش و پرورش سامان‌بخشی کتاب‌های آموزشی را با هدف هدایت پدیدآورندگان (ناشران، مؤلفان و مترجمان) به منظور تولید و انتشار کتاب‌های آموزشی موردنیاز دانش‌آموزان و معلمان در دستور كار خود قرار داده است.
 
فهرست كتاب‌هاي مناسب با برنامه درسي نيز در دفتر انتشارات و تکنولوژی وزارت آموزش و پرورش و در راستای پیشبرد طرح «سامان‌بخشی کتاب‌های آموزشی و تربیتی» ارایه می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها