چهارشنبه ۱ آذر ۱۳۹۱ - ۱۱:۳۰
«کتابشناسی آذربایجان غربی» به بازار می‌آید

«کتابشناسی آذربایجان غربی» به کوشش مجتبی آزادی به‌زودی منتشر می‌شود. در این کتابشناسی بیش از سه‌هزار و 500 عنوان کتاب‌ که با موضوع‌های مختلف این استان در ارتباطند، گردآوری شده‌ است.-

مجتبی آزادی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، اظهار کرد: «کتابشناسی آذربایجان غربی» به زودی منتشر و در اختیار علاقه‌مندان و پژوهشگران این حوزه قرار می‌گیرد و پژوهشگران برای شناخت و دسترسی به منابع اطلاعاتی استان آذربایجان غربی می‌توانند از آن استفاده کنند.

نویسنده و مولف «کتابشناسی آذربایجان غربی» افزود: بیش از سه‌هزار و 500 عنوان کتاب درباره استان آذربایجان غربی‌ که دربرگیرنده موضوع‌هایی مانند وقایع تاریخی، جامعه، اقتصاد، علوم عملی و ایلات و عشایرند در این کتاب گردآوری و در بخش‌هایی از کتاب نیز شرحی از برخی از کتاب‌ها آمده است. 

مولف کتاب «تاریخ، فرهنگ و اطلاعات گردشگری ارومیه» گفت: «کتابشناسی آذربایجان غربی» در 35 بخش و براساس فهرست موضوعی و الفبایی تدوين شده است. تاریخ پرفراز و نشیب آذربایجان غربی که از موقعیت ویژه جغرافیایی، مسایل فرهنگی و اجتماعی آن نشات می‌گیرد، لزوم دسترسی پژوهشگران به مجموعه این کتاب‌ها و همچنین انتشار کتاب‌های مشابه در دیگر استان‌ها از دلایل گردآوری این کتاب به‌شمار می‌رود.

مجتبی آزادی متولد 1351 و دارای مدرک کارشناسی‌ارشد حقوق با گرایش فقه و مبانی حقوق اسلامی است. وی پیش از این کتاب «تاریخ، فرهنگ و اطلاعات گردشگری ارومیه» و «قتل‌عام مسلمانان آذربایجان توسط جیلوها» را منتشر کرده است.

«کتابشناسی آذربایجان غربی» در 900 صفحه و از سوی انتشارات حسام‌الدین چلبی ارومیه به‌زودی منتشر خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها