دوشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۱ - ۱۳:۴۳
«حتی وقتی نمی‌دانیم» به كتابفروشي‌ها رسيد

مجموعه عکس‌ «حتی وقتی نمی‌دانیم» اثر کیارنگ علایی با مقدمه شهریار توکلی و واقف کاشفی منتشر شد. ترتیب گنجانده شدن عکس‌ها در این کتاب به گونه‌ای است که هر کدام پیوستگی موضوعی و محتوایی یکدیگر را تکمیل می‌‌کنند.-

علایی به خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، گفت: کتاب «حتی وقتی نمی‌دانیم» شامل عکس‌های «فتوپروجکت» است که پیش‌تر در شهریور ماه امسال (1391) در نمایشگاهی در معرض دید مخاطبان قرار گرفته‌اند. 

وی افزود: عکس‌های این کتاب به طور کلی درباره یک موضوع خاص است و هیچ کدام به صورت تنها معنا ندارند. عکس‌های این مجموعه همدیگر را کامل می‌کنند. در واقع «فتوپروجکت» به معنای تمرکز عکاس روی یک موضوع خاص است که آن‌را از مدیوم عکاسی به مخاطب ارایه می‌کند.
 
علایی تصریح کرد: این کتاب با مقدمه‌هایی از شهریار توکلی و دکتر واقف کاشفی منتشر شده است. 

کتاب مجموعه عکس «حتی وقتی نمی‌دانیم» اثر کیارنگ علایی پاییز امسال(1391)به شمارگان هزار و 500 نسخه در 60 صفحه تمام رنگی با قیمت پنج هزار تومان از سوی انتشارات آهنگ قلم منتشر شده است.
 
این کتاب حاصل سومین نمایشگاه انفرادی کیارنگ علایی است که از سوم تا هشتم شهریور امسال (1391) در گالری طراحان آزاد، تهران برگزار شد. 

کیارنگ علایی، نویسنده، مترجم، عکاس و فیلمساز است. مجموعه داستان‌های «باد در یک خیابان مستقیم»، «شفا در میان ما نفس می‌کشد» و «طبیعت زنده چند بانو» و مجموعه عکس‌های «یک شرجــــی آرام» و «جایی دورتر» از آثار منتشر شده‌ اوست. 

همچنین با ترجمه علایی کتاب «کاغذ و آینه؛ تاریخچه فشرده عکاسی» نوشته ویلفراید باتس، از سوی نشر حرفه هنرمند منتشر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط