یکشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۱ - ۱۶:۰۰
عرضه 4 هزار جلد کتاب در نمایشگاه کتابخانه هریس

رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان هریس در استان آذربایجان شرقی گفت: به مناسبت هفته کتاب در کتابخانه‌ عمومی هریس نمایشگاه فروش کتاب برپاست. در این نمایشگاه چهار هزار جلد کتاب عرضه شده است._

محمد رحمانی در گفـت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، اظهار کرد: نمایشگاه فروش کتاب از شنبه (20 آبان‌ماه) فعالیت خود را شروع کرده است و تا 30 آبان‌ماه ادامه دارد. بازدیدکنندگان هریسی می‌توانند برای خرید کتاب از تخفیف 15 درصدی نمایشگاه بهره‌مند شوند.

وی درباره ویژه‌برنامه‌های این اداره در هفته کتاب گفت: اداره کتابخانه‌های عمومی هریس در هفته کتاب از کتابداران نمونه، خانواده برتر عضو کتابخانه، مادران و زنان کتابخوان تجلیل می‌کند. این اداره همچنین زمینه بازدید دانش‌آموزان از کتابخانه‌های هریس را فراهم کرده است و آنان می‌توانند رایگان عضو کتابخانه‌ها شوند.

به گفته رحمانی، شنبه (20 آبان‌ماه) مسوولان کتابخانه‌های هریس، کتابداران و اعضای برتر کتابخانه‌های این شهرستان با امام جمعه و فرماندار شهر هریس دیدار کردند.

وی با بیان این‌که برای جلوگیری از تداخل هفته کتاب با شروع ماه محرم، امسال هفته کتاب در شهرستان هریس از پنجشنبه (18 آبان‌ماه) آغاز شده، گفت: این اداره بروشورهایی را با هدف معرفی خدمات، امکانات و فعالیت‌های کتابخانه‌ای تهیه و در میان روسای اداره های مختلف هریس و نمازگزاران نماز جمعه این شهر توزیع کرده است.

آقاخانی با بیان این‌که امام جمعه شهرستان هریس یکی از خطبه‌های نماز جمعه گذشته را به بیان فواید و اهمیت کتاب و کتابخوانی اختصاص داد، عنوان کرد: همچنین در نماز جمعه (19 آبان‌ماه) از دو عضو برتر کتابخانه‌ها و چهار برنده مسابقات مکتوب و آنلاین تجلیل کردیم.

هفته کتاب از 20 تا 27 آبان‌ماه اعلام شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط