یکشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۱ - ۱۳:۵۰
تجدید میثاق با شهدا در زنجان

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان برنامه‌های ویژه هفته کتاب در این استان را برشمرد و گفت: در نخستین روز هفته کتاب اعضا و کارکنان این اداره کل با شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس تجدید میثاق کردند.-

محمدربیع احمدخانی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، اظهار کرد: صبح دیروز (20 آبان) در روز نخست هفته کتاب، به اتفاق همکاران بر مزار شهدا رفتیم و با آرمان‌های آنان تجدید میثاق کردیم.

احمدخانی گفت: امروز نیز مراسم جشن کتاب و تجلیل از خادمان و حامیان کتاب برگزار می‌شود که در آن از خیران و کتابداران نمونه و فعالان این حوزه قدردانی خواهد شد.

وی عضویت رایگان برای تمامی هم‌استانی‌ها را از دیگر برنامه‌ها عنوان کرد و افزود: ارایه خدمات کتابخانه‌ای به صورت ویژه توسط کتاب‌رسانان سیار، بازدید دانش‌آموزان از کتابخانه‌ها و معرفی بیش از پیش طرح‌های کتابخانه‌ای مانند طرح کتاب من، پیک مهر و ... از دیگر برنامه‌های هفته کتاب در کتابخانه‌های عمومی استان زنجانند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان در پایان سایر برنامه‌های هفته کتاب را برشمرد و گفت: برگزاری نمایشگاه تازه‌های کتاب و معرفی کتاب‌های برتر و پرخواننده در همه کتابخانه‌های عمومی استان، از دیگر برنامه‌های هفته کتاب زنجان محسوب می‌شوند.

هفته کتاب از 20 تا 27 آبان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط