یکشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۱ - ۱۴:۳۰
اهدای جایزه به 400 برگزیده مسابقات کتابخوانی

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان سیستان و بلوچستان گفت: برگزیدگان مسابقات کتابخوانی برگزار شده از سوی این نهاد در طول سال جاری در هفته کتاب تجلیل می‌شوند. این افراد 400 نفرند و به رسم یادبود به آن‌ها جوایزی اهدا می‌شود.-

اسفندیار زیدآبادی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، اظهار کرد: از دیگر برنامه‌های هفته کتاب در استان سیستان و بلوچستان، اجرای طرح جمع‌آوری کتاب‌های بی‌استفاده از مردم است که با همکاری شورای شهر زاهدان انجام می‌گیرد. 

وي اضافه کرد: برگزاری نمایشگاه تازه‌های کتاب در همه کتابخانه‌های استان و جشن هفته کتاب در سه‌شنبه (23 آبان)، پخش یک برنامه تلویزیونی درباره وضعیت مطالعه در استان و مقایسه آن با میانگین کشوری و معرفی کتاب‌های پرخواننده، از دیگر برنامه‌های اداره کل کتابخانه‌های عمومی سیستان و بلوچستان در هفته کتاب محسوب می‌شوند.

زید‌آبادی‌نژاد در پایان به عضویت رایگان تمامی هم‌استانی‌ها طی هفته کتاب در کتابخانه‌های عمومی اشاره کرد و گفت: با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان از کتابخوانان نمونه، کتابداران نمونه و کتابخانه‌های برتر قدردانی می‌شود.

برنامه‌های بزرگداشت هفته کتاب از 20 تا 27 آبان در سراسر کشور برگزار می‌شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط