جمعه ۱۹ آبان ۱۳۹۱ - ۱۱:۴۲
به‌روز رسانی 350 کتابخانه ارتش در هفته کتاب

سازمان عقیدتی، سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در طول بیستمین هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، علاوه بر به‌روز رسانی 350 کتابخانه زیر نظر این سازمان با 36 عنوان کتاب تازه، به اهدای کتاب و نمايش تازه‌هاي نشر كشور در اداره هاي زیر پوشش ارتش خواهد پرداخت./

سروان رحمت‌الله شُکری، از مسوولان امور کتابخانه‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران به خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، گفت: سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در بیستمین هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران به «اهدای کتاب» به کارکنان ارتش می‌پردازد.

وی درباره نحوه انجام این کار توضیح داد: کتاب‌‌هایی در حوزه‌های تاریخی، اجتماعی، روانشناسی، رمان و کودک، با همکاری وزارت ارشاد تهیه شده‌اند که هر کارمند ارتش می‌تواند با توجه به علاقه‌مندی‌اش یک عنوان کتاب هدیه بگیرد.

سروان شُکری با بیان این‌که طرح «تجهیز کتابخانه‌ها از مهم‌ترین برنامه‌های سازمان عقیدتی، سیاسی ارتش در طول هفته کتاب است» تصریح کرد: در این طرح 350 کتابخانه زیر پوشش ارتش جمهوری اسلامی ایران را با 36 عنوان کتاب تازه نشر به روزرسانی می‌کنیم.

وی از «نمايش تازه‌هاي نشر كشور» در اداره‌های زیر پوشش ارتش جمهوری اسلامی ایران به عنوان دیگر برنامه این نهاد در طول هفته کتاب یاد کرد و در این باره گفت: در این برنامه با همکاری «خانه کتاب» کتاب‌های تازه نشر سال 1391 را پیش روی کارکنان قرار می‌دهیم.

«برگزاري نمايشگاه كتاب در تمام يگان‌هاي ارتش» در طول هفته کتاب برنامه دیگری بود که سروان شُکری به آن اشاره کرد و درباره آن توضیح داد: این نمایشگاه‌ها را در تمامی یگان‌ها و کوی‌های سازمانی ارتش برپا و در آن‌ها کتاب‌های انتشارات ارتش (آجا) را تا 30 درصد تخفیف عرضه می‌کنیم.

وی گفت: پنجشنبه 25 آبان‌ماه هم جلسه‌ای را با حضور محسن حاج‌زین‌العابدینی، کارشناس کتابداری و اطلاع‌رسانی، با موضوع کتابخوانی در سالن همایش‌های قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص)برگزار خواهیم کرد.

تقدیر از اعضاي فعال و كتابداران و خانواده‌هاي فعال عضو كتابخانه‌های ارتش، برپایی جلسه‌های سخنرانی درباره کتابخوانی و اطلاع‌رساني درباره هفته كتاب در سايت آجا و فيش حقوقي كاركنان ارتش، دیگر اقدام‌های سازمان عقیدتی، سیاسی ارتش در بیستمین هفته کتابند.

بيستمين دوره هفته كتاب جمهوري اسلامي ايران با شعار «يادگار ماندگار» از 20 تا 27 آبان ماه 91 در سرتاسر كشور برگزار مي‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط