پنجشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۱ - ۱۱:۰۱
برگزاری نشست در حاشیه نمایشگاه مشهد

مسوول برنامه‌‌های جنبی چهاردهمین نمایشگاه‌ استانی کتاب خراسان رضوی از برگزاری شش نشست در حاشیه این نمایشگاه خبر داد._

حسین سبزه در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، اظهار کرد: نخستین نشست عصر دیروز(چهارشنبه) از ساعت 18 و 30 دقیقه تا 20 با عنوان «سبک زندگی و تحکیم بنیان خانواده» با حضور واعظ موسوی پژوهشگر و نویسنده کتاب‌های روانشناسی برگزار شد.

وی افزود: امروز(پنجشنبه، 18 آبان) نیز نشست «اهانت به پیامبر اعظم (ص)؛ راهبرد جدید آمریکا و رژیم صهیونیستی» با حضور حجت‌الاسلام سید مهدی واعظ موسوی پیش‌بینی شده است.

سبزه با اشاره به برنامه روز جمعه (19 آبان) این نمایشگاه، گفت: نشست «نهضت مطالعه و کتاب و کتابخوانی» با حضور جلیل معماریانی، مدیر موسسه فرهنگی هنری کتاب‌پردازان، یکی دیگر از برنامه‌های پیش‌بینی شده است.

وی اظهار کرد: شنبه (20 آبان) نیز نشستی با موضوع «ادبیات دفاع مقدس» با حضور سعید عاکف، محقق و نویسنده حوزه دفاع مقدس برگزار می‌شود.

سبزه با بیان این‌که برای روزهای‌ یکشنبه و دوشنبه (21 و 22 آبان) نیز دو نشست در نظر گرفته شده است، یادآور شد: دوشنبه نشست «داستان‌های قرآنی» با حضور دکتر فرزاد عباسی، استاد دانشگاه نیشابور و «نقش رسانه‌ها در مقابله با جنگ نرم» با حضور حجت‌الاسلام امین خندقی، پژوهشگر و مدرس دانشگاه برپا خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: این شش نشست هر روز از ساعت 18 و 30 دقیقه تا 20 در سالن فردوسی بخش فعالیت‌های جنبی چهاردهمین نمایشگاه کتاب استان خراسان رضوی برپا می‌شود.

چهاردهمین نمایشگاه کتاب استان خراسان رضوی تا سه‌شنبه (23 آبان) در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی مشهد برپاست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط