چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۱ - ۱۲:۲۷
کتاب مجموعه آثار پدر گرافیک ایران رونمایی می‌شود

کتاب مجموعه آثارِ «طراحی‌های جلد کتاب و نشریات» مرتضی ممیز در مراسم افتتاحیه آثار وی در خانه هنرمندان رونمایی می‌شود. این نمایشگاه به بهانه هفتمین سالگرد درگذشت ممیز که پدر گرافیک ایران لقب یافته، برپا خواهد شد.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، به نقل از روابط عمومی خانه هنرمندان ایران، هفتمین سالگرد درگذشت زنده‌‌یاد «مرتضی ممیز»، طراح و گرافیست و پدر هنر گرافیک ایران، با برپایی نمایشگاهی از 19 تا 29 آبان در خانه هنرمندان ایران گرامی داشته می‌شود. 

مراسم افتتاحیه این نمایشگاه با حضور «مجید سرسنگی» مدیرعامل خانه هنرمندان ایران، «انوشیروان ممیز» فرزند استاد مرتضی ممیز و سفرای کشورهای برزیل و سوییس، جمعه، 19 آبان ماه، از ساعت 17 تا 19 در تالار ناصری خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود. 

در مراسم افتتاحیه از وب‌سایت مرتضی ممیز و همچنین کتاب مجموعه آثار طراحی‌های جلد کتاب و نشریات این هنرمند فقید رونمایی خواهد شد. این کتاب از سوی انتشارات آبان منتشر شده است. 

مرتضی ممیز  پدر هنر گرافیک ایران لقب یافته  است. تاکنون کتاب‌های بسیاری با طراحی جلد و تصویرسازی وی منتشر شده است. از مجموعه آثار او نیز کتاب‌های متعددی به بازار کتاب راه  یافته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها