چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۱ - ۰۹:۲۸
اعلام برنامه‌های بخش جنبی نمایشگاه استانی کتاب خراسان رضوی

مسوول کمیته فرهنگی چهاردهمین نمایشگاه استانی کتاب خراسان رضوی با بیان این‌که یکی از سالن‌های نمایشگاه به فعالیت‌های فرهنگی اختصاص دارد، گفت: موسساتی مانند نهاد کتابخانه‌های عمومی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد خدمات خود را در این سالن ارایه می‌کنند.

یوسف امینی با بیان این مطلب به خبرگزاری کتاب ایران (ایینا)، اظهار کرد: دو مسابقه نیز در این سالن برای بازدیدکنندگان پیش‌بینی شده‌اند که با عناوین «رمز غدیر» و «حمایت از تولید ملی» برگزار می‌شوند.

وی با بیان این‌که دو جلد کتاب و نرم‌افزار این مسابقات در نمایشگاه عرضه می‌شوند، گفت: علاقه‌مندان با مراجعه به این سالن و غرفه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌توانند فرم‌های حضور در این مسابقه را تهیه کنند.

امینی اظهار کرد: یکی از غرفه‌های این سالن نیز کتاب‌هایی با موضوع بصیرت، جنگ نرم، تهاجم فرهنگی و ضرورت‌های مقابله آن و ابزارهایی که دشمن تاکنون برای این اقدام از آن‌ها استفاده کرده است، اختصاص دارد.

امینی همچنین از برگزاری جشنواره داستان‌های قرآنی خبر داد و یادآور شد: دبیرخانه ‌این جشنواره حضور فعالی در این نمایشگاه دارد تا از افراد و نویسندگان علاقه‌مند به موضوعات قرآنی برای نگارش آثار در این حوزه دعوت کند.

به گفته وی، همچنین پنج نشست تخصصی هر روز از ساعت 16 تا 18 با موضوعات ادبیات دفاع مقدس، نهضت مطالعه و کتابخوانی، داستان‌های قرآنی، سبک زندگی و تحکیم بنیان خانواده برگزار می‌شوند.

چهاردهمین نمایشگاه استانی کتاب خراسان رضوی عصر دیروز(سه‌شنبه) افتتاح شد و تا 23 آبان در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی مشهد برپاست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط