سه‌شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۱ - ۰۹:۲۳
چهاردهمین نمایشگاه کتاب خراسان رضوی عصر امروز افتتاح می‌شود

چهاردهمین نمایشگاه کتاب استان خراسان رضوی با حضور 600 ناشر و 50 هزار عنوان کتاب در سه سالن اصلی فعالیت خود را آغاز خواهد کرد. این نمایشگاه عصر امروز (سه‌شنبه 16 آبان) با حضور جمعی از مسوولان استانی افتتاح می‌شود.-

معاون فرهنگی و امور مطبوعاتی استان خراسان رضوی با اعلام این خبر به خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، گفت: 370 غرفه از مجموع این غرفه‌ها ویژه ناشران تهرانی و سایر استان‌های شرکت‌کننده در این نمایشگاه است و 160 غرفه برای ناشران استان خراسان رضوی پیش‌بینی شده است.

سید سعید سرابی با بیان این‌که 160 ناشر استان خراسان رضوی در چهاردهمین نمایشگاه کتاب این استان حضور دارند، افزود: نمایشگاه امسال فقط بر نمایش و فروش کتاب استوار نیست و برنامه‌های جنبی متعددی برای آن در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به حضور مقامات کشوری و استانی در افتتاحیه این نمایشگاه، گفت: در این مراسم نهمین دوره مراسم انتخاب کتاب سال استان خراسان رضوی و رونمایی از 34 اثر ارزشی برتر برگزار می‌شود.

سرابی ذكر اين نكته كه سالن مولوی برای فعالیت‌های فرهنگی و جنبی نمایشگاه در نظر گرفته شده است یادآور شد: پنج نشست تخصصی و برنامه‌های مختلفی از سوی سازمان‌ها و نهادهای مختلف در این سالن پیش‌بینی شده است.

چهاردهمین نمایشگاه کتاب ناشران ایران در فضایی به وسعت 22 هزار مترمربع تا سه‌شنبه 23 آبان در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد مقدس برپاست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط