دوشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۱ - ۱۰:۰۶
امیرزاده مسوول دبیرخانه دایمی جشنواره بین‌المللی خلیج‌فارس شد

سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طی حکمی همایون امیرزاده را به عنوان مسوول دبیرخانه دایمی جشنواره بین‌المللی خلیج‌فارس منصوب کرد.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی جشنواره بین‌المللی خلیج‌فارس، سیدمحمد حسینی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکم مسوول دبیرخانه دایمی جشنواره بین‌المللی خلیج‌فارس آورده است: 

«نظر به توانمندی، تعهد، تجربیات مفید و سوابق فعالیت جنابعالی در عرصه فرهنگ و هنر و به پیشنهاد استاندار محترم هرمزگان به عنوان مسوول دبیرخانه دایمی جشنواره بین‌المللی خلیج‌فارس منصوب می‌شوید. 

امید است با هم‌اندیشی و همکاری مخلصانه و هماهنگ با اعضای شورای سیاستگذاری در برگزاری هرچه با شکوه‌تر این جشنواره که فرصتی است مناسبت برای اثبات واقعیت‌های تاریخی و قدردانی از تلاش حافظان تمامیت ارضی و حاکمیت ملی کشور و نیز ایجاد همبستگی ملی در جای جای ایران اسلامی، موفق و موید باشید. 

همایون امیرزاده تاکنون مسوولیت‌هایی مانند مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان را داشته و در حال حاضر نیز به عنوان دبیر کمیته پدافند غیرعامل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاون اداره کل امور استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فعالیت می‌کند. وی همچنین بنیانگذاری و تاسیس جشنواره فرهنگی هنری خلیج‌فارس را در سوابق خود دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط