سه‌شنبه ۹ آبان ۱۳۹۱ - ۱۴:۰۰
برپايي نمایشگاه کتاب در  نیر به مناسبت هفته کتاب

رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان نیر در استان اردبیل از برگزاری نمایشگاه و فروشگاه کتاب در کتابخانه عمومی «شمس» این شهرستان خبر داد.-

علی میرزاپور در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، اظهار کرد: در نظر داریم با همکاری خانه کتاب اردبیل به مناسبت فرارسیدن هفته کتاب نمایشگاه کتاب را در کتابخانه «شمس» شهرستان نیر برپا کنیم.

وی با بیان این‌که سال‌های گذشته با همکاری ناشران اردبیلی نمایشگاه کتاب را برگزار می‌کردیم، ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود در نمایشگاه امسال حدود یک هزار عنوان کتاب و بیش از سه هزار نسخه اثر مکتوب در حوزه‌های عمومی را با تخفیف 20 درصد عرضه کنیم.

رییس اداره کتابخانه‌های شهرستان نیر گفت: امسال علاوه بر عموم مردم، دانش‌آموزان مقاطع مختلف تحصیلی هم با هماهنگی اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان از این نمایشگاه دیدن می‌کنند.

وی بیان کرد: همچنین جشن کتاب، مسابقات کتابخوانی، تجلیل از کتابداران نمونه و نویسندگان بومی و قدردانی از کتابخوانان برتر، دیگر برنامه‌های این اداره در هفته کتاب به‌ شمار می‌آیند.

میرزاپور عنوان کرد: در این هفته فرهنگی می‌کوشیم تا با همکاری کانون پرورش فکری کودک و نوجوان نیر مسابقه نقاشی ویژه کودکان را برگزار کنیم. البته تاکنون مکان برپایی این مسابقه تعیین نشده است.

هفته کتاب از 20 تا 27 آبان‌ماه اعلام شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط