سه‌شنبه ۹ آبان ۱۳۹۱ - ۱۲:۳۳
برنامه‌ی «عصرانه‌‌ی گپ‌لقمه» به‌ صرف حرف و لبخند!

برنامه‌ی «عصرانه‌‌ی گپ‌لقمه»برای نخستین بار از سوی انجمن نویسندگان کودک و نوجوان به‌ صرف حرف و لبخند برگزار می‌شود! علاقه‌مندان می‌توانند کتاب‌هایی شعر یا داستان مورد نظرشان را با موضوع «خرمالو» به این برنامه بیاورند و برای حاضران بخوانند!

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در دعوت نامه این برنامه آمده است:«فكر كرديم چه‌قدر خوب است ما اعضای انجمن بيش‌تر دور هم جمع شويم و همديگر را بيش‌تر ببينيم. البته كارگروه‌های انجمن مثل هميشه فعال‌اند و علاقه‌مندان به داستان، فانتزی و نمايش‌نامه  به‌طور مرتب جلسه دارند، اما كم‌تر پيش می‌آيد كه مثل مراسم سالگرد تأسيس انجمن یا افطاری‌های ماه رمضان در يك فضای خودمانی كنار هم بنشينيم، حال هم را بپرسيم و لحظاتی به‌ياد ماندنی‌ خلق كنيم.
 
برای همين به فكر برگزاری يك برنامه‌ی خوشمزه افتاديم به اسم «عصرانه‌ی گپ‌لقمه». همان‌طور كه از اسمش برمی‌آيد بنا داريم عصرانه‌ی جمع‌وجور و متنوعی آماده كنيم و در كنارش برنامه‌های فرهنگی‌ای مثل نمايشگاه آثار هنری، گفت‌وگوی جمعی و شعرخوانی  داشته باشيم. خوشحال می‌شويم در اولين برنامه‌ی عصرانه‌ی گپ‌لقمه در كنارمان باشيد و دور هم گل بگوييم و گل بشنويم.»

ثبت‌نام برای شرکت در این برنامه به این شکل است که علاقه‌مندان باید تا 13 آبان يك اس‌ام‌اس به شماره‌ی 70 41 798 0938 ارسال کنند.

این برنامه سه‌شنبه، 16 آبان، ساعت 18 تا 20 در انجمن نويسندگان كودك و نوجوان برگزار می‌شود و هزينه‌ی ثبت‌نام نیز 5000 تومان است.
 
از برنامه‌های ويژه‌ی جنبی این برنامه نمايشگاه عكس‌های آرش بدرطالعی با حضور این هنرمند و  موضوع ويژه «خرمالو» است و علاقه‌مندان می‌توانند،  کتاب‌های شعر، داستان یا نقاشی و عكس  درباره‌ی «خرمالو» به این برنامه بیاورند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها