دوشنبه ۸ آبان ۱۳۹۱ - ۱۳:۳۲
انجمن خیران کتابخانه‌ساز ساوجبلاغ تشکیل شد

رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان ساوجبلاغ استان البرز از آغاز کار مجمع خیرین کتابخانه‌ساز این شهرستان خبر داد.-

اعظم کرمی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، اظهار کرد: این انجمن با هدف توسعه و افزايش زیربنای كتابخانه‌هاي عمومي و همچنین تشویق و ترغیب افراد خیر به کتابخانه‌سازی تشکیل شده است.

وی افزود: در نخستین جلسه این مجمع با حضور هیات امنا، انتخابات مجمع خیرین کتابخانه ساز برگزار شد.

کرمی با بیان این‌که در نشست نخستین وظایف و کارکردهای هر فرد پس از انتخابات مشخص شد، گفت: رضا کشن‌روستا، سیدعلی حسینی، عبداله سالمی، محمدحسن سرزعیم، اسداله زهرایی، غلامرضا لطیفی و رسول امین‌رنجبر با کسب اکثریت آرا به عنوان اعضای هیات مدیره انتخاب شدند.

وی اظهار کرد: رسول امین‌رنجبر بازرس اصلی و دکتر علیرضا بیدار و دکتر رضا جوادی به عنوان اعضای علی‌البدل هیات مدیره و همچنین مهدی فاتحی به عنوان بازرس علی‌البدل انتخاب شدند.

به گفته کرمی، همچنین در این نشست رضا کشن‌روستا به عنوان رییس هیات مدیره، محمدحسن سرزعیم در سمت مدیرعامل، سیدعلی حسینی نایب رییس هیات مدیره و عبداله سالمی به عنوان خزانه‌دار فعالیت خود را آغاز کردند.

وی با بیان این‌که مجمع خیرین کتابخانه‌ساز می‌تواند منشاء اقدامات ارزشمندی برای توسعه و افزایش زیربنای کتابخانه‌ای در شهرستان ساوجبلاغ باشد، اظهار کرد: تشکیل این مجمع را در آستانه ورود به هفته کتاب سال 1391 باید به فال نیک گرفت.

وی خاطرنشان کرد: آمارها از رشد شاخص‌های کتابخوانی در سطح استان خبر می‌دهد و امیدواریم با توسعه فضای زیربنایی کتابخانه‌ای و افزایش منابع و امکانات کتابخانه‌ها به ویژه کتابخانه‌های مرکزی شهرها گام‌های مثبتی در این زمینه برداشته شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط