دوشنبه ۸ آبان ۱۳۹۱ - ۱۲:۳۳
هیات مدیره خیران کتابخانه‌ساز مازندران انتخاب شد

نخستین نشست هیات مدیره انجمن خیران کتابخانه‌ساز استان مازندران دیروز(یکشنبه) در کتابخانه عمومی «امیر پازواری» شهرستان بابلسر تشکیل و اعضای اصلی و علی‌البدل این هیات مشخص شدند.-

مدیر روابط عمومی کتابخانه‌های عمومی استان مازندران در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، در این‌باره اظهار کرد: در این نشست مسلم میرزاپور، مشاور دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در امور خیران، علی غیاثی، مدیرکل مشارکت‌ها و شهرداری‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، محمد اسماعیل امامزاده، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران، شعبان علیزاده و جعفر واثقی به عنوان مشاوران مدیرکل در امور خیران و جمعی از خیران کتابخانه‌ساز استان حضور داشتند.

مجید سبحانی افزود: نشست با سخنرانی میرزاپور آغاز شد و در ادامه، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران با قدردانی از حمایت خیران از مجموعه کتابخانه‌های عمومی، خیران کتابخانه‌ساز را موثر‌ترین حامیان نهاد کتابخانه‌های عمومی در ارتقای شاخص‌های کتابخوانی عنوان کرد.

سبحانی گفت: این جلسه با صحبت چند تن از خیران کتابخانه‌ساز و بیان برخی از مشکلات و موانع موجود و پاسخگویی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران ادامه یافت و سپس با رای‌گیری حاضران در نشست، اعضای اصلی و علی‌البدل هیات مدیره و همچنین بازرسان مجمع انتخاب شدند.

وی در پایان گفت: به موجب این رای‌گیری حسین اسلامی به ‌عنوان رییس هیات مدیره، ابوالقاسم داداش میری به‌ عنوان نایب رییس هیات مدیره، جعفر واثقی به ‌عنوان مدیرعامل، سیدعلی حجازی به‌عنوان خزانه‌دار، علی ذوالفقاری به عنوان منشی و محمد اسماعیل امامزاده، جمال باقری، حسن صفری و مهری ردایی به‌ عنوان اعضای اصلی هیات مدیره انتخاب شدند. احمد شهسوار پورلنده و موسی کاکو جویباری نیز به عنوان اعضای علی‌البدل هیات مدیره و سمیع‌الله اسدی نیز بازرس اصلی و غلامرضا جهانگیری به عنوان بازرس علی‌البدل انتخاب شدند.

پیش از این و در تاریخ سیزدهم شهریورماه نیز اعضای هیات امنای این مجمع با حضور مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران و جمعی از خیران کتابخانه‌ساز انتخاب شده بودند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط