سه‌شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۱ - ۱۱:۲۲
استقبال كم از نمایشگاه کتاب دانشگاه تهران به دليل زمان و مكان نامناسب

دانشگاه تهران در حالی میزبان نمایشگاه کتاب دانشگاهی است که مدیر روابط عمومی یکی از ناشران شرکت کننده در این نمایشگاه معتقد است زمان، مکان و اطلاع‌رسانی نامناسب سبب شده دانشجویان کمی از این نمایشگاه استقبال کنند.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، دانشگاه تهران میزبان آخرین نمایشگاه کتاب دانشگاهی است که از آغاز سال تحصیلی جدید و به همت مرکز نشر دانشگاهی در برخی دانشگاه‌های تهران برگزار شده و در سومین هفته از ماه مهر در دو دانشگاه علم و صنعت و تهران در حال برگزاری است.

به گفته مریم طاهریان، مدیر روابط عمومی مرکز نشر دانشگاهی این نمایشگاه از دیروز، 24 مهر در باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران برگزار شده و تا 27 مهر ادامه خواهد داشت.

مدیر روابط عمومی مرکز نشر دانشگاهی با گلایه از زمان و مکان برگزاری این نمایشگاه گفت: متاسفانه اطلاع‌رسانی خوبی برای این نمایشگاه نشده و زمان برگزاری نمایشگاه هم مناسب نیست اما مهم‌ترین مشکل مکانی است که نمایشگاه در آن برگزار می‌شود. در واقع همه دانشجویان دانشگاه تهران با باشگاه دانشجویان آشنایی ندارند و از برگزاری نمایشگاه در این محل خبردار نشده‌اند؛ هرچند معاون فرهنگی دانشگاه تهران گفت که تمامی دانشجویان با ارسال پیامکی از برگزاری این نمایشگاه مطلع شده‌اند.

طاهریان درباره چرایی انتخاب باشگاه دانشجویان برای برپایی این نمایشگاه گفت: مسوولان دانشگاه معتقدند باشگاه تنها مکانی است که به راحتی برای برپایی نمایشگاه در اختیار آن‌ها قرار داده می‌شود.

وی ادامه داد: متاسفانه ما شاهد اطلاع‌رسانی ضعیفی هستیم و در نخستین روز از این نمایشگاه استقبال خوبی صورت نگرفته که به دلیل همین ضعف‌هاست.

نمایشگاه کتاب‌های دانشگاهی و نرم افزارهای علمی و خدمات آموزشی با حضور انتشارات دانشگاه تهران، جهاد دانشگاهی، مرکز نشر دانشگاهی و تعدادی از ناشران کمک آموزشی از ساعت 9 صبح تا ساعت 16 در باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران، واقع در ميدان انقلاب، خيابان 16 آذر برگزار می‌شود.

انتشارات دانشگاه تهران در این نمایشگاه تمامی آثار خود را با تخفیف 25 درصد عرضه می‌کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها