دوشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۱ - ۱۱:۰۰
افتتاح 3 کتابخانه روستایی در جم

سه باب کتابخانه عمومی در روستاهای «تشان»، «دره‌بان» و «باریکان» از توابع شهرستان جم در استان بوشهر عصر امروز(دوشنبه) افتتاح می‌شوند.-

رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان جم در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، با اعلام این خبر اظهار کرد: این کتابخانه‌ها به صورت موقت در ساختمان دهیاری‌های هر روستا فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

سیده طیبه مهدوی افزود: روستای باریکان در بخش مرکزی و روستاهای تشان و دره‌بان در بخش ریز شهرستان جم قرار دارند.

وی با بیان این‌که پیش از این هیچ کتابخانه‌ای در این بخش‌ها وجود نداشته‌اند، گفت: به تازگی نیز دو قطعه زمین در روستاهای تشان و دره‌بان برای احداث مکان ثابت کتابخانه‌های این دو روستا به اداره کتابخانه‌های عمومی واگذار شده‌اند.

مهدوی اظهار کرد: ساخت کتابخانه در روستای چاهه نیز یکی دیگر از اولویت‌های این شهرستان است که در ساختمان دهیاری فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

به گفته وی، دهیاری روستای تنگمان و جمال‌آباد نیز یک قطعه زمین را به وسعت یک هزار مترمربع برای ساخت کتابخانه به اداره کتابخانه‌های عمومی واگذار کرده است.

رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان جم عنوان كرد: با تکمیل روند ساخت کتابخانه در روستاهای شهرستان جم، بخش عمده‌ای از مردم این روستاها می‌توانند به منابع مطالعاتی مکتوب دسترسی داشته باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط