یکشنبه ۹ مهر ۱۳۹۱ - ۱۰:۳۰
راه‌اندازی 2 ایستگاه مطالعه در خارگ

رییس اداره کتابخانه‌های عمومی جزیره خارگ استان بوشهر از راه‌اندازی دو ایستگاه مطالعه در فرودگاه و مجتمع فرهنگی امام حسین (ع) این بندر خبر داد.-

شکرالله پری‌غنچه در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، اظهار کرد: این ایستگاه‌های مطالعه با همکاری شرکت نفت خارگ و با هدف توسعه فرهنگ مطالعه فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

وی افزود: شرکت نفت هزینه‌های خریداری ایستگاه‌های مطالعه را تقبل و اداره کتابخانه‌های عمومی نیز برای تامین منابع و کتاب‌های این ایستگاه‌ها اعلام آمادگی کرده است.

پری‌غنچه در بخش دیگر سخنان خود از راه‌اندازی کتابخانه مشارکتی با همکاری دانشگاه آزاد خارگ نیز خبر داد و گفت: با توجه به این‌که حدود دو هزار دانشجو در این دانشگاه تحصیل می‌کنند، این مکان ظرفیت خوبی برای فعالیت‌های گسترده کتابخوانی ایجاد کرده است.

وی اظهار کرد: راه‌اندازی کتابخانه مشارکتی در مجتمع امام حسین (ع) نیز یکی دیگر از اقدامات این اداره کل است که با هدف دسترسی آسان‌تر جوانان در دستور کار اداره قرار دارد.

به گفته پری‌غنچه، این کتابخانه با همکاری دفتر امام جمعه خارگ راه‌اندازی می‌شود و یکی از مجهزترین و به‌روزترین کتابخانه‌های بندر به شمار می‌آید.

اکنون در جزیره خارگ، یک باب کتابخانه نهادی فعال است و حدود یک هزار و 912 نفر در این کتابخانه عضویت دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط