چهارشنبه ۵ مهر ۱۳۹۱ - ۱۷:۱۴
اصفهان میزبان 5 مسابقه کتابخوانی

معاون مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان از برگزاری پنج مسابقه مکتوب کتابخوانی و خلاصه‌نویسی ویژه کتابداران، فرهنگیان، طلاب و دانشجویان این استان خبر داد._

حسن عینی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، اظهار کرد: کتاب‌های مسابقات ویژه کتابداران شامل «آشتی با خدا» تالیف مصطفی طاهرزاده و «سیری در نهج‌البلاغه» اثری از شهید مرتضی مطهر‌ی‌اند.

وی افزود: کتاب‌های بخش فرهنگیان نیز شامل دو اثر «فضیلت‌های فراموش شده» اثری از حجت‌الاسلام راشد یزدی و «کلید‌ها و تکنیک‌های برتر تربیت» نوشته رضا کریمی است.

عینی با بیان این‌که برای طلاب و دانشجویان سه کتاب برای خلاصه‌نویسی در نظر گرفته شده است، گفت: کتاب‌های «جاذبه و دافعه امام علی (ع)» از شهید مطهری، «وهابیت، مبنای فکری و کارنامه عملی» نوشته آیت‌الله جعفر سبحانی و «سیمای فرزانگان» تالیف رضا مختاری برای این گروه انتخاب شده‌اند.

وی اظهار کرد: مسابقه‌ای نیز برای دانش‌آموزان مقاطع راهنمایی و متوسطه در نظر گرفته شده است که دانش‌آموزان بر اساس آن باید نظر خود را درباره دو موضوع در قالب مقاله ارایه دهند.

به گفته عینی، دانشجویان باید جملاتی را درباره نقش دانش‌آموزان در سربلندی اقتصادی کشور و روش‌های صحیح صرفه‌جویی درست انرژی بیان کنند.

وی خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقات متنوع می‌توانند تا پایان مهر ماه با مراجعه به کتابخانه‌های عمومی وژ یا سایت امور کتابخانه‌های اصفهان به نشانی www.isfahanpl.ir فایل مربوط به مسابقات فرهنگی را دریافت و ذخیره کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط