دوشنبه ۳ مهر ۱۳۹۱ - ۱۴:۳۴
برپايي مراسم بزرگداشت صمد تیمورلو در شهر كتاب

به مناسبت چهلمین روز درگذشت صمد تیمورلو، شاعر، مراسم بزرگداشت وی با حضور جمعی از شاعران و علاقه‌مندان پنجشنبه (6 مهر) در مرکز فرهنگی شهر کتاب برگزار می‌شود.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی مرکز فرهنگی شهر کتاب، مراسم بزرگداشت مرحوم تیمورلو با حضور لادن نیکنام، علیرضا بهنام، علیرضا عباسی، علیرضا حسنی، علیرضا راهب، کاظم واعظ‌زاده و صالح عطایی برپا می‌شود.

در این مراسم علاوه بر پاسداشت این شاعر تازه در گذشته، اشعار وی نقد و بررسی می‌شوند و شعرهایی از او برای حضار خوانده خواهد شد.

صمد تیمورلو متولد 1347 بود. مجموعه‌های شعر «بیرون تعریف نشده است»، «از كلاغ سیاه به كلاغ سفید»، «به نام کسی که در تاریک‌ست» و «قله‌ات آن‌جا نیست» از  آثار این شاعرند.

همچنین بهار امسال جدیدترین دفتر شعر این شاعر با عنوان «خروس مرده بر می‌خیزد» از سوی انتشارات آوای‌کلار در بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه شد. 

تیمورلو ۲۰ مرداد امسال پس از چند ماه مقاومت در برابر بیماری سرطان، در سن ۴۴ سالگی در بیمارستان فیروزگر درگذشت. 

مراسم بزرگداشت این شاعر، پنجشنبه (6 مهر) از ساعت 16 تا 18 در مرکز فرهنگی شهر کتاب به نشاني خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمد قصیر (بخارست)، نبش کوچه‌ سوم برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط