دوشنبه ۳ مهر ۱۳۹۱ - ۰۸:۰۰
انتشار 5 کتاب جدید از «قلم مهر» زنجان

مدیر انتشارات قلم مهر در استان زنجان از انتشار پنج کتاب جدید در آینده نزدیک از سوی این انتشارات خبر داد.-

مجید غلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، عنوان کرد: کتاب «مست هستی» نوشته یوسف ساعدی با شمارگان دو هزار نسخه، در 120 صفحه و با قیمت 35 هزار ريال ماه آینده وارد بازار خواهد شد. در همه واژه‌های این کتاب از حرف «سین» استفاده شده و این بارزترین ویژگی کتاب است که برای نخستین بار در ادبیات ما اتفاق می‌افتد.

غلامی به یکی دیگر از کتاب‌های انتشارات قلم مهر اشاره کرد و گفت: کتاب «معجزه زیبایی» نوشته یوسف ساعدی با شمارگان دو هزار نسخه، قیمت 70 هزار ريال و در80 صفحه، دیگر کتابی است که ماه آینده وارد بازار کتاب می‌شود. این کتاب به صورت تمام رنگی و دو زبانه (فارسی- انگلیسی) به چاپ خواهد رسید.

وی به سایر کتاب‌هایی که در آینده نزدیک از سوی انتشارات قلم مهر به چاپ می‌رسند نیز اشاره کرد و افزود: «صهبای ادب» به قلم امیر حسین آریان که یک کتاب دانشگاهی است، با 124 صفحه، شمارگان یک‌هزار نسخه و کتاب «ساغر ادب» باز هم به قلم امیر حسین آریان در 230 صفحه و شمارگان یک‌هزار نسخه، از جمله این کتاب‌ها محسوب می‌شوند.

مدیر انتشارات قلم مهر در پایان گفت: همچنین «ریاضیات مقدماتی» عنوان کتابی برای دانشگاهیان است که از سوی گروه مولفان دانشگاه روزبه زنجان نوشته شده و در 240 صفحه و یک‌هزار نسخه به زودی به بازار خواهد آمد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط