یکشنبه ۲ مهر ۱۳۹۱ - ۱۰:۲۰
کنکوری‌ها کتاب‌هایشان را به کتابخانه‌ها اهدا کردند

رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان اسفراین خراسان شمالی گفت: اعضای فعال کتابخانه‌های عمومی این شهرستان که در آزمون ورودی دانشگاه قبول شده‌اند، همه کتاب‌های کمک آموزشی خود را به کتابخانه‌ها اهدا کردند.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان شمالی، قاسم ابراهیمی زمانی اظهار کرد: در اقدامی نمادین اعضای کتابخانه‌های عمومی شهرستان اسفراین که در دانشگاه‌های کشور قبول شده‌اند، بیش از ۳۰۰ نسخه کتاب تست را به کتابخانه‌های عمومی شهرستان اهدا کردند.

زمانی به نقش کتابخانه‌ها در فرهنگ اهدای کتاب اشاره کرد و گفت: گسترش فرهنگ اهدای کتاب و اطلاع رسانی به مردم با همکاری رسانه‌ها و به‌ویژه کتابخانه‌ها می‌تواند افراد زیادی را به اهدای کتاب ترغیب کند.

وی به تلاش‌های مسوولان و کتابداران این شهرستان در شش ماهه گذشته برای ترویج فرهنگ اهدای کتاب اشاره کرد و افزود: از ابتدای سال جاری تعداد هزار و 500 نسخه کتاب به کتابخانه‌های عمومی شهرستان اهدا شده که این رقم تاکنون بی‌سابقه بوده است.

زمانی در پایان گفت: کتاب‌های کمک آموزشی اهدا شده متعلق رشته‌های ریاضی، انسانی و تجربی‌اند که سال نشر این منابع به روز است و برای امانت دادن به اعضا آماده‌سازی شده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط