شنبه ۱ مهر ۱۳۹۱ - ۱۳:۰۹
هفته‌ای یک کتاب چاپ می‌کنیم

مدیر انتشارات «دانش» زنجان از زیر چاپ بودن چند اثر جدید در این انتشاراتی خبر داد و گفت: به طور میانگین هر هفته یک کتاب چاپ می‌کنیم.-

مهدی میرزاخان‌لو در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، اظهار کرد: در انتشارات دانش زنجان میانگین در هر ماه چهار کتاب برای چاپ فرستاده می‌شوند و از  کتاب‌های در دست چاپ، می‌توان به «زمینه روانشناسی شناختی» نوشته محمد مجتبی‌زاده، حسن اسدزاده و اکرم رجبی اشاره کرد.

میرزاخان‌لو اضافه کرد: این کتاب در شمارگان یک‌ هزار نسخه، 316 صفحه و قیمت 60 هزار ريال در آینده نزدیک وارد بازار کتاب می‌شود.

وی به دیگر کتاب‌های در دست چاپ انتشارات دانش زنجان هم اشاره کرد و گفت: «موش‌های مرده» که یک نمایشنامه خارجی است، با ترجمه زری محمدی در 32 صفحه و شمارگان یک‌ هزار نسخه ماه آینده وارد بازار می‌شود.

مدیر انتشارات دانش زنجان افزود: «پایه حقیقت» مجموعه داستان به قلم روح‌الله بهرامی، در شمارگان یک ‌هزار نسخه، 160 صفحه و قیمت 43 هزار ريال، از دیگر کتاب‌های در دست چاپ است. همچنین «کلید کامیابی» نوشته جواد محتاجی با 152 صفحه، شمارگان یک‌ هزار نسخه و قیمت 52 هزار ريال از دیگر کتاب‌های انتشارات دانش زنجان محسوب می‌شود.

میرزاخان‌لو در ادامه سایر کتاب‌های در دست چاپ را نیز معرفي كرد و گفت: «اصول آموزش ریاضی در دوره ابتدایی» نوشته حوید دافعی با شمارگان یک‌ هزار نسخه، 224 صفحه و بهای 50 هزار ريال، «خودآموز آمار به زبان ساده» با شمارگان یک‌هزار نسخه، 136صفحه و بهای 42 هزار ريال و «ترجمه نوین فارسی منظومه حیدربابا» به قلم مسعود احمدی در شمارگان یک ‌هزار نسخه، 272 صفحه و قیمت 110 هزار ريال، سایر کتاب‌های در دست چاپ انتشارات دانش زنجانند که به زودی به بازار می‌آیند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط