یکشنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۰:۱۹
روستای کیازآباد ایلام صاحب کتابخانه می‌شود

یک باب کتابخانه در روستای «کیازآباد» دهستان «هلیلان ـ زردلان» شهرستان شیروان و چرداول، یکی از محروم‌ترین مناطق استان ایلام، راه‌اندازی می‌شود.-

رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان شیروان و چرداول در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، در این باره اظهار کرد: این روستا دورترین مسیر را به مرکز استان ایلام دارد و مردم این روستا نیازمند کتابخانه‌اند.

سعید نصری افزود: با توجه به محرومیت این روستا، رایزنی‌هایی با بهیاری روستا داشته‌ایم که با در اختیار گذاشتن فضایی در کیازآباد، زمینه راه‌اندازی کتابخانه فراهم شود.

وی با بیان این‌که برای تامین اعتبار این کتابخانه با اداره کتابخانه‌های عمومی استان نیز رایزنی شده است، گفت: این روستا 15 هزار نفر جمعیت دارد و قرار است کتابخانه با همکاری بنیاد مستضعفان و جانبازان ساخته شود.

نصری اظهار کرد: ضرورت ساخت کتابخانه در روستاها و مناطق محروم استان ایلام یکی از اولویت‌های کاری اداره کتابخانه‌های عمومی محسوب می‌شود و در این زمینه قدم‌های خوبی برداشته شده است.

اکنون پنج کتابخانه در شهرهای آسمان‌آباد، شیروان، هولیلان، سرابله و شباب شهرستان شیروان و چرداول فعالند و دو هزار و 300 نفر در این کتابخانه‌ها عضویت دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط