سه‌شنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۷:۱۵
تخفیف نیم‌بها برای ثبت‌نام دانش‌آموزان

همزمان با فرارسیدن سال تحصیلی جدید و با هدف جذب 10 درصد جمعیت شهرستان برای عضویت در کتابخانه‌های عمومی شهرستان مشکین‌شهر استان اردبیل، دانش‌آموزان می‌توانند با 50 درصد تخفیف عضو فعال کتابخانه‌ ‌شوند._

مسعود افقهی، رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان مشکین‌شهر، در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، با بیان این خبر اظهار کرد: برای رسیدن به این هدف در کتابخانه‌های شهرستان مشکین‌شهر، در گام نخست از مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز فرهنگی این شهرستان شروع کردیم. 

وی عنوان کرد: اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل در نظر دارد 10 درصد از جمعیت هر شهرستان را به عضویت کتابخانه‌ها درآورد.

رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان مشکین‌شهر با بیان این‌که همچنین به ‌مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد در کتابخانه «پرفسور محبوب» مشکین‌شهر نمایشگاه کتاب را برگزار می‌کند، ادامه داد: کتابخانه «پرفسور محبوب» در مجتمع پررفت و آمد اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مشکین‌شهر قرار دارد. مسوولان کتابخانه «پرفسور محبوب» در نظر دارند برای برپایی این نمایشگاه منابع مکتوب این مکان فرهنگی را در دو بخش دفاع مقدس و عمومی عرضه کنند.

وی ادامه افزود: هدف از برپایی تازه‌های کتاب در کتابخانه «پرفسور محبوب» مشکین‌شهر، آشنایی مراجعان و جذب مخاطبان به مکتوبات و آثار گوناگون این کتابخانه است.

هفته دفاع مقدس از 31 شهریورماه تا ششم مهرماه ادامه خواهد داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط