شنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۱ - ۰۰:۰۰
راهکار اشاعه کتابخوانی در میان دانش‌آموزان تعیین نشد

مسوولان آموزش و پرورش در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان اردبیل غایب بودند. بنابراین، در هفته کتاب درباره اشاعه فرهنگ کتاب و کتابخانه میان دانش‌آموزان تصمیم‌گیری خواهد شد.-

شهریار منیر، رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان اردبیل، در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، با بیان این خبر اظهار کرد: در انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان اردبیل که دیروز(20 شهریورماه) در فرمانداری این شهرستان تشکیل شد، روسای اداره آموزش و پرورش شهرستان اردبیل حضور نداشتند. بنابراین، درباره برپایی زنگ پژوهش و عضویت دانش‌آموزان در کتابخانه‌ها را در جلسه بعدی انجمن که همزمان با هفته کتاب برگزار می‌شود، تصمیم می‌گیریم.

وی دلیل غیبت مسوولان اداره آموزش و پروش را حضور مهمانانی از این وزارتخانه دانست و گفت: طرح‌هایی که با همکاری اداره آموزش و پرورش محقق می‌شوند، در آینده‌ای نه‌چندان دور اجرا خواهند شد.

رییس اداره کتابخانه‌های عمومی کشور از نصب تابلوی راهنمای مسیر کتابخانه‌های عمومی در سطح این شهر خبر داد و عنوان کرد: با همکاری شهرداری اردبیل راهنمای مسیر کتابخانه‌های عمومی در میادین شهر نصب می‌شوند. البته می‌کوشیم تا ابتدا راهنمای مسیر کتابخانه مرکزی را که به‌صورت شبانه‌روزی فعال است، نصب کنیم. 

منير ادامه داد: با همکاری اداره شهرداری یک کیلومتر از مسیر منتهی به کتابخانه عمومی امام علی(ع) هم آسفالت می‌شود.

هفته کتاب از 24 تا 30 آبان ماه برپاست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط