دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۳:۳۷
فضاهای سبز و عمومی صاحب کتابخانه شوند

رییس اداره کتابخانه‌های عموی شهرستان اردبیل گفت: در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی و نهضت مطالعه مفید که امروز(20 شهریورماه) تشکیل می‌شود، در طرحی از شهرداری خواسته می‌شود تا زمین‌هایی را در اماکن عمومی و فضاهای سبز برای احداث کتابخانه درنظر بگیرد.-

شهریار منیر در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، اظهار کرد: در این جلسه که تا دقایقی دیگر با حضور دستگاه‌های دولتی و ریاست فرماندار تشکیل می‌شود، از شهرداری‌ می‌خواهیم تا زمین‌هایی را به ساخت کتابخانه در شهرک‌های تازه تاسیس، حاشیه شهرها و پارک‌ها اختصاص دهد.

وی ادامه داد: تنها شهرداری توانایی اهدای این‌گونه زمین‌ها را به اداره کتابخانه‌های عمومی دارد. بنابراین، با هدف توسعه فضای فیزیکی کتابخانه‌های شهرستان اردبیل می‌کوشیم تا این طرح را به تصویب برسانیم.

رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان اردبیل با بیان این‌که در این انجمن مسوولان اداره‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی، آموزش و پرورش، سازمان‌های تبلیغاتی شهرداری و شورای شهر، بسیج کانون مساجد و امام جمعه حضور دارند، عنوان کرد: در نظر داریم در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان اردبیل، طرحی را با همکاری اداره آموزش و پرورش برای عضوگیری دانش‌آموزان همزمان با بازگشایی مدارس در سال تحصیلی 1391 ارایه کنیم.

وی افزود: همچنین درباره برپایی «زنگ پژوهش» در کتابخانه‌های این شهرستان هم با اداره آموزش و پروش تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط