شنبه ۴ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۴:۳۷
فراخوان «هزار نامه به شفیعی‌کدکنی» منتشر شد

فراخوان «هزار نامه به شفیعی‌کدکنی» برای دعوت به شعرخوانی و سخنرانی در جمع دوستداران، از سوی انجمن شاعران ایران منتشر شد. بر اساس این طرح تمامی علاقه‌مندان به ادب پارسی و دوستداران محمد رضا شفیعی‌کدکنی می‌توانند نامه‌های خود را تا پایان آبان به دبیرخانه انجمن شاعران ارسال کنند.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی انجمن شاعران ایران، باتوجه به این‌که محمدرضا شفیعی کدکنی، به سبب برخی از ملاحظات شخصی، از حضور در جمع پرهیز دارد و به موجب درخواست علاقه‌مندان به این شاعر و به‌ویژه شاعران جوان از انجمن شاعران برای ایجاد امکان حضور شفیعی‌کدکنی در جمع، این انجمن در نظر دارد صدای مخاطبان و علاقه‌مندان این شاعر را به نحوی شایسته به وی برساند.

برهمین اساس انجمن شاعران ایران از همه دوستداران و علاقه‌مندان شفیعی‌کدکنی دعوت کرده است، تا با نوشتن نامه، در طرح دعوت از محمدرضا شفیعی کدکنی برای شعرخوانی و سخنرانی در جمع، شرکت کنند.

براساس این طرح تمامی علاقه‌مندان ادب پارسی، از سراسر ایران می‌توانند در این فراخوان شرکت و نامه‌های خود را به نشانی انجمن شاعران ایران ارسال کنند.

انجمن شاعران ایران ضمن ارسال تمامی نامه‌ها به شفیعی‌کدکنی، از نویسنده 10 نامه برتر نیز با هدایایی تقدیر می‌کند.

نامه‌های ارسالی باید روی یک برگه A4 و حداکثر در چهار سطر نوشته شوند. در پایین نامه، نام، نشانی و شماره تماس فرستنده قید شود. مهلت ارسال نامه‌ها تا پایان آبان ۱۳۹۱است. 

محمدرضا شفیعی کدکنی متولد ۱۹ مهر ۱۳۱۸ کدکن است. تخلص وی در شعر «م. سرشک» است. «زمزمه‌ها»، «شبخوانی»، «از زبان برگ»، «در کوچه باغ‌های نیشابور»، «بوی جوی مولیان»، «از بودن و سرودن»، «مثل درخت در شب باران» و «هزاره دوم آهوی کوهی» از مجموعه شعرهای منتشر شده وی هستند.

علاقه‌‌مندان می‌توانند نامه‌های خود را به انجمن شاعران ایران واقع در در تهران، خیابان شریعتی، خیابان دولت، نبش کوچه شهید نعمتی ارسال کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط