شنبه ۴ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۱:۲۹
برپايي نخستین گرد‌هم‌آيي نويسندگان، هنرمندان و روزنامه‌نگاران ایثارگر

نخستین همایش نویسندگان، هنرمندان و روزنامه‌نگاران ایثارگر کشور در استان کردستان برگزار می‌شود. امور ايثارگران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي از اين همايش حمايت كرده است.-

مدير كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان كردستان در گفت‌و گو با خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا)، هدف اصلي برگزاري اين همايش را ارتقاي سطح فرهنگي ايثارگران، تعامل ايثارگران هنرمند، نويسنده و روزنامه‌نگار و بررسي مسايل خاص ايثارگران عنوان كرد و گفت: پاسداشت ایثارگری‌های هنرمندان ایران اسلامي، مروری بر نقش موثر و سازنده هنرمندان در مقاطع مختلف پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و نيز زنده نگه داشتن جانفشانی‌های شهدا در دوران پس از جنگ از دیگر اهداف برگزاری این همايش سه روزه خواهد بود. 

قباد ميمنت‌آبادي درباره نحوه شركت ايثارگران در اين همايش یادآور شد: بر اساس بخشنامه‌اي از تمامي ادارات كل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي استان‌ها خواسته‌ايم كه دو ايثارگر هنرمند، نويسنده يا روزنامه‌نگار براي شركت در اين همايش معرفي و آثارشان را به دبيرخانه همايش ارسال كنند.

وي با بيان اين‌كه همايش نویسندگان، هنرمندان و روزنامه‌نگاران در شهر سنندج در استان كردستان برگزار خواهد شد، افزود: بخشي از اين همايش نيز در منطقه عملياتي «دجلي» در شهر مريوان برگزار مي‌شود. 

اين مراسم كه از 11 آبا‌ن‌ ماه 1391 آغاز مي‌شود تا  سيزدهم این ماه ادامه خواهد داشت و در پايان از آثار برگزيده تجليل خواهد شد. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط