دوشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۸۶ - ۱۱:۳۵
نکته و تست حقوق اساسی

نادر میرزاده کوهشاهی کتاب «نکته و تست حقوق اساسی جمهوری اسلامی ایران» را تالیف کرد. این کتاب به صورت نکته و تست به همراه پاسخنامه آن ارائه شده است.

نویسنده کتاب در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، با اعلام این خبر افزود: قانون اساسی محور آزمون کارشناسی ارشد در درس «حقوق اساسی جمهوری اسلامی ایران» است، مطالب کتاب نیز براساس موضوعات قانون اساسی و تقریباً با همان ترتیب تهیه و تنظیم شده تا یادگیری آن راحت‌تر باشد.

وی ادامه داد: این کتاب در 15 بخش تنظیم شده که بخش اول به کلیات مطلب و بخش دوم آن به حقوق اساسی مردم پرداخته است.

میرزاده با بیان اینکه در تمام بخش‌های کتاب به نکات اصلی هر بخش اشاره كرده است، یادآور شد: تست‌های مربوطه هر بخش نیز به صورت مجزا در كتاب آمده‌اند.

وی با اشاره به بخش سوم کتاب که مبحث اقتصاد و امور مالی نام دارد، گفت: در بخش‌های بعدی نکات و تست‌هایی با مباحث مجلس شورای اسلامی، شورای نگهبان، شوراها، رهبری و مجلس خبرگان و مجمع تشخیص مصلحت نظام ارائه شده است.

مولف کتاب خاطرنشان کرد: در بخش‌های پایانی به نکات و تست‌هایی با موضوعات رئیس‌جمهور و وزرا، ارتش و سپاه، سیاست خارجی، قوه قضائیه، صدا و سیما، شورای عالی امنیت ملی و بازنگری در قانون اساسی اشاره كرده ام. 

«نکته و تست حقوق اساسی جمهوری اسلامی ایران» در 227 صفحه به همراه پاسخنامه به همت سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی واحد تهران تا کمتر از یک ماه دیگر منتشر خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها