پنجشنبه ۲ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۰:۰۰
عضویت رایگان صاحبان نام‌های رضا و معصومه در کتابخانه‌های اردبیل

به‌ مناسبت سالروز ولادت امام رضا(ع) و حضرت فاطمه معصومه(س) از 28 شهریور ماه تا هفتم مهرماه افرادی که نامشان رضا و معصومه‌ است، به‌صورت رایگان به‌ عضویت کتابخانه‌های شهرستان اردبیل درمی‌آیند.-

شهریار منیر، رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان اردبیل، در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، با بیان این خبر اظهار کرد: در 18 باب کتابخانه عمومی و مشارکتی این شهرستان نیز نمایشگاه‌ موضوعی کتاب درباره امام رضا(ع) و حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار خواهد شد. در هر یک از این کتابخانه‌ها حدود 500 جلد کتاب عرضه می‌شوند.

وی ادامه داد: همچنین در دهه کرامت مسابقات مکتوب و آنلاین با موضوع امام رضا(ع) و حضرت فاطمه معصومه(س) برپا می‌شوند. علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقات می‌توانند به کتابخانه‌های عمومی این شهرستان مراجعه کنند.

رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان اردبیل همچنین از اهدای یک ماه حقوق کارمندان کتابخانه‌های عمومی این شهرستان به‌ زلزله‌زدگان آذربایجان شرقی خبر داد و گفت: همچنین از کتابداران و کارمندان کتابخانه‌های شهرستان اردبیل که به اهدای یک ماه حقوق خود به زلزله‌زدگان آذربایجان شرقی‌علاقه‌مندند، ثبت‌نام می‌شود. 

وی درباره برپایی نمایشگاه استانی کتاب در استان اردبیل گفت: نمایشگاه استانی کتاب در اردبیل از دوم شهریور ماه فعالیت خود را آغاز می‌کند. 

دهه کرامت (اول تا تا 11 ذیقعده) مصادف با 28 شهریور ماه تا هفتم مهرماه است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط