یکشنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۳:۱۸
نشست خبری «عصر شعر صلح و طبیعت» برگزار می‌شود

نشست خبری «عصر شعر صلح و طبیعت» سه‌شنبه(21 شهریور) در سالن اجتماعات انجمن شاعران ایران برگزار می‌شود. به گفته فاطمه راکعی، مدیرعامل این انجمن، مدیر عامل مرکز صلح و محیط زیست و جمعی از اصحاب رسانه‌ها در این نشست حاضر خواهند بود.-

فاطمه راکعی، مدیر انجمن شاعران ایران، درباره برنامه «عصر شعر صلح و طبیعت» به خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) گفت: این برنامه که از سوی انجمن شاعران و با همکاری مرکز صلح و محیط‌ زیست برگزار می‌‌شود، به صورت یک نشست شعرخوانی در محوطه باز انجمن خواهد بود.

وی ادامه داد: پیش‌تر یک شب شعر با موضوع طبیعت در محوطه باز انجمن شاعران برگزار و با استقبال خوب مخاطبان روبه‌رو شده است؛ بر همین اساس و با توجه به اهمیت دو موضوع صلح و طبیعت چنین برنامه شعرخوانی دیگری در نظر گرفته شده است.

این شاعر افزود: برای شعرخوانی «عصر شعر صلح و طبیعت» از شاعران برجسته کشور که سروده‌هایی با این مضمون دارند، دعوت شده است. همچنین طی این برنامه از دو نفر از شاعران تجلیل خواهد شد.

وی درباره نشست مطبوعاتی این برنامه توضیح داد: نشست مطبوعاتی این برنامه سه‌شنبه(21 شهریور) برگزار و جزییات و اهداف آن برنامه شرح داده می‌شود. طی این نشست صدیقه ببران، مدیرعامل مرکز صلح و محیط زیست و من به عنوان مدیرعامل انجمن شاعران ایران، توضیحاتی درباره بخش‌‌های مختلف شعرخوانی صلح و طبیعت ارایه خواهیم کرد.

نشست خبری «عصر شعر صلح و طبیعت» سه‌شنبه (21 شهریور) از ساعت 11 در انجمن شاعران ایران، واقع در خیابان دکتر شریعتی، خیابان شهدی کلاهدوز (دولت)، نبش کوچه شهید نعمتی برگزار می‌شود.

همچنین شب شعر «عصر شعر صلح و طبیعت» پنجشنبه (30 شهریور) از ساعت 17 تا 20 در محوطه باز انجمن شاعران ایران برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط