دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۱:۳۳
حضور ناشران در همایش روانپزشکی کودک و نوجوان

دبیرخانه پنجمین همایش بین‌المللی روانپزشکی کودک و نوجوان از ناشران کتاب‌‌های روانپزشکی دعوت کرد در این همایش شرکت کنند. این همایش در مهرماه و به مدت چهار روز برگزار می‌شود.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، در پنجمین همایش بین‌المللی روانپزشکی کودک و نوجوان آخرین دستاوردهای علمی در حوزه‌های متعدد مرتبط با سلامت روان كودكان توسط محققان رشته‌ها و گرایش‌های مختلف در قالب سخنرانی، نمایش پوستر، سمپوزیوم‌ها، پانل‌های بحث و بررسی، كارگاه‌های آموزشی و برنامه ویدیو كنفرانس عرضه می‌شود.

دکتر جواد محمودی‌قرایی، دبیر اجرایی این همایش، با بیان این‌که تبادل اطلاعات و دانش روز و بالارفتن سطح آگاهی در علم روانپزشکی کودک و نوجوان از مهم‌ترین اهداف این همایش است، اظهار داشت: در این همایش ناشران مختلفی که آثاری در حوزه روانپزشکی منتشر کرده‌اند می‌توانند غرفه‌هایی تهیه کنند و آثار خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دهند.

دبیر اجرایی پنجمین همایش بین‌المللی روانپزشکی کودک و نوجوان افزود: ناشران تا 15 شهریور مهلت دارند برای دریافت غرفه ثبت‌نام کنند و تعداد ناشران شرکت‌کننده بستگی به حجم تقاضا دارد.

وی تفاوت پنجمین همایش بین‌المللی روانپزشکی کودک و نوجوان را با دوره‌های قبل، حضور گسترده‌تر محققان خارجی و پژوهشگران مختلف دانست و افزود: در این دوره با افزایش تعداد مقاله‌های ارسالی به همایش هم روبه‌رو بوده‌ایم و حدود یک هزار و 116 مقاله به دبیرخانه همایش ارسال شده است.

محمودی قرایی ادامه داد: علاوه بر ناشران مختلفی که در این همایش حضور می‌یابن، کتاب‌های انجمن روانپزشکی کودک و نوجوان هم عرضه می‌شود و چکیده مقالات در قالب یک کتابچه به چاپ می‌رسد.

وی گفت: سلامت روانی کودکان و نوجوانان، شناسایی و درمان اختلالات، بهداشت و درمان در مدارس، رشد و تکامل کودک، حوزه روانشناسی کودک و جنبه‌های عصب‌شناختی از محورهای مورد بحث در این کنگره‌اند.

انجمن علمی روانپزشکی کودک و نوجوان ایران برگزارکننده این همایش است. تاکنون چهار همایش در سال های 1381، 1383، 1389 و 1390 برگزار شده که به جز آخرین همایش که در شهر مشهد برگزار شد، محل برگزاری سه همایش دیگر در تهران بوده است. 

روانپزشکی کودک و نوجوان، سلامت روانی کودکان و نوجوانان، مداخلات دارویی و غیردارویی، طب اورژانس، طب ورزش، روانشناسی و علوم اعصاب، روان پرستاری کودک و نوجوان، بهداشت روان در مدارس و توان‌بخشی و ارتقای کیفیت زندگی از محورهای این همایش است.

پنجمین همایش همزمان با روز جهانی کودک در تهران گسترده‌تر از چهار همایش پیشین و به مدت چهار روز برگزار می‌شود.

این همایش از 17 تا 20 مهرماه در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار می‌شود و برای شرکت‌کنندگان دارای 18 امتیاز بازآموزی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها