سه‌شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۰:۲۰
«حسابداری در EXCEL» دوباره از راه رسید

ویرایش دوم «حسابداری در EXCEL» نوشته حمیدرضا خداپرست منتشر شد.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، مخاطب این کتاب با مهم‌ترین تابع‌های عمومی همراه، روش رسم انواع نمودارها و راه‌های مختلف چاپ اطلاعات، تابع‌های مالی و آموزش نحوه تهیه صورت‌های مالی و مفاهیم پیغام‌های خطا آشنا می‌شود.

در این کتاب حسابداری فرآیندی معرفی شده که اطلاعات مالی را ایجاد می‌کند و در واحدهای مختلف اقتصادی، بخش مهمی از تصمیم‌گیری‌ها بر اساس همین اطلاعات انجام می‌پذیرد. نویسنده معتقد است که استفاده از رایانه سبب شده حسابداری سنتی در جوامع مختلف بی‌معنا شود و Excel یکی از نرم‌افزارهای پرکاربردی است که می‌تواند به حسابداران کمک کند.

در ویرایش جدید این کتاب از نسخه آفیس 2010 استفاده شده. در پیشگفتار این کتاب آمده: «یکی از نرم‌افزارهای پرکاربرد در حسابداری نوین که در این کتاب به آموزش گوشه‌هایی از توانایی‌های آن می‌پردازیم «Excel»، محصول شرکت مایکروسافت است... مهم‌ترین حسن و کاربرد این کتاب برای دانشجویان رشته حسابداری است که بعد از مطالعه این کتاب به‌راحتی می‌توانند اقدام به ساخت پروژه‌های خود با هزینه‌ای کمتر در مقایسه با سایر منابع کنند.»

این کتاب در هشت فصل نوشته شده و نویسنده به موضوعاتی چون طراحی، تابع‌های پرکاربرد، تابع‌های مالی، پیغام‌های خطا، صورت‌های مالی، نمودارها، چاپ و گزارشگیری می‌پردازد.

از مجموعه کتاب‌های کلید تاکنون آثاری چون «کلید توابع و فرمول‌ها در اکسل»، «کلید اکسل؛ نمودار و ابزار گرافیکی» و «کلید اکسل برای مهندسان عمران» منتشر شده‌اند.

ویرایش دوم «حسابداری در EXCEL» نوشته حمیدرضا خداپرست در 128 صفحه، با شمارگان سه هزار نسخه و بهای سه هزار تومان از سوی انتشارات کلید روانه کتابفروشی‌ها شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها