چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۵:۱۷
تبريز ميزباني بيستمين كنگره شعر دفاع مقدس را پذيرفت

بيستمين كنگره سراسری شعر دفاع مقدس در شهر تبريز برگزار خواهد شد. اين كنگره با هدف شناسايي ظرفيت‌هاي شعر دفاع مقدس برگزار مي‌شود.-

مسوول دبيرخانه دايمي كنگره سراسري شعر دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا)، از قطعي شدن برگزاري كنگره شعر دفاع مقدس در شهر تبريز خبر داد.

حبيب‌الله رزمجويي افزود: پس از آن‌كه اين كنگره براي برگزاري در خرداد‌ماه سال جاري با مشكلات مالي مواجه شده بود، شهر سنندج براي برگزاري اين آيين در نظر گرفته شد اما اين شهر نيز نمي‌توانست اهداف برگزار كنندگان كنگره را برآورده كند. بنابراين پس از بررسي‌ها، شهر تبريز را براي برگزاري اين كنگره در نظر گرفتيم.

وي حمايت‌هاي صورت گرفته براي برگزاري اين كنگره را اندك دانست و گفت: بيستمين كنگره شعر دفاع مقدس با حمايت استانداري تبريز و ساير مسوولان و ارگان‌هاي اين استان برگزار مي‌شود.

رزمجويي زمان برگزاري اين كنگره را بين اواخر شهريور‌ماه و اوايل مهر‌ماه سال جاري عنوان كرد و افزود: در حال حاضر حمايت‌هايي كه از شركت كنندگان در اين كنگره صورت مي‌گيرد تنها به حمايت از پايان‌نامه‌هاي ادبي و جوايز اهدايي محدود مي‌شوند اما در صدديم تا اين حمايت‌ها را افزايش دهيم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط