شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۵:۲۶
استقبال اعضای کتابخانه‌های کامیاران از طرح «کتاب من»

سرپرست اداره کتابخانه‌های عمومی کامیاران از ثبت نام دو هزار و ۳۰۰ نفر در پایگاه طرح «کتاب من» خبر داد و گفت: خوشبختانه این طرح در شهرستان با استقبال بسیار خوبی از سوی اعضا مواجه شده است.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان کردستان، جلال ابراهیمی اظهار کرد: طرح «کتاب من» یکی از طرح‌های خوب نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور محسوب می‌شود که سبب شده است اعضا و مراجعان به کتابخانه‌ها در انتخاب، سفارش کتاب و مجموعه‌سازی کتابخانه‌ها سهیم باشند.

وی اضافه کرد: بر اساس این طرح اعضا می‌توانند کتاب‌هایی را که در کتابخانه‌های شهرستان موجود نیستند، سفارش دهند تا در اسرع وقت این کتاب تهیه و در اختیار آن‌ها قرار داده شوند.

ابراهیمی با اشاره به تاثیر مثبت اجرای طرح «کتاب من» در جذب کتابخوانان به محیط کتابخانه‌های عمومی گفت: اجرای این طرح سبب شده است که اعضا بتوانند کتاب‌های مناسب و مورد نیاز خود را در کتابخانه‌ها تهیه کنند.

سرپرست اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان کامیاران به تلاش بی‌وقفه کتابداران کتابخانه‌های عمومی این شهرستان در تبلیغ و معرفی سامانه طرح «کتاب من» اشاره و بیان کرد: تاکنون یک هزار و ۶۰۰ کتاب از طریق اجرای این طرح و متناسب با نیاز مخاطبان از طریق نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به کتابخانه‌های شهرستان ارسال شده است.

وی افزود: تعداد اعضای ثبت نام شده در پایگاه طرح «کتاب من» در شهرستان کامیاران دو هزار و ۳۰۰ نفر است که افزون بر پنج هزار و ۷۳۰ مورد درخواست ارایه داده‌اند.

شهرستان کامیاران دارای سه کتابخانه عمومی نهادی و پنج کتابخانه عمومی مشارکتی فعال است که مساحت آن‌ها بیش از چهار هزار و ۵۰۰ متر مربع است. سه هزار و ۴۰۰ نفر هم عضو این کتابخانه‌هایند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط